نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرگزاری آر اسپورت روسیه از روشن شدن وضعیت آزمون تا چند روز آینده و ماندن سعید عزت‌اللهی در تیم روستوف خبر داد.

تکلیف آزمون روشن می‌شود /سعید در روستوف ماند

به گزارش خبرورزشی، به نقل از سایت آر اسپورت روسیه، سردار آزمون پس از پایان لیگ برتر روسیه به اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیوست. در این زمان سرمربی تیم روستوف تغییر کرد. تغییرات زیادی نیز در ترکیب تیم روستوف با ورود و خروج بازیکنان زیادی ایجاد شد. در این میان وضعیت سردار آزمون هنوز مشخص نیست.

مدیر برنامههای سردار آزمون در گفتوگوی تلفنی به این رسانه معتبر ورزشی روسیه گفت: شرایط آزمون دشوار است و همه میخواهند بدانند فوتبالش را کجا ادامه خواهد داد. نمیخواهم هیچ چیزی در این رابطه بگویم و فکر میکنم تا چند روز آینده همه چیز حل خواهد شد. سپس میتوانم صحبت کنم.

سردار آزمون در فصل گذشته لیگ برتر روسیه 27 بازی برای تیم روستوف انجام داد و 7 گل به ثمر رساند. این ملیپوش ایرانی در رقابتهای اروپایی نیز در 14 بازی با پیراهن روستوف به میدان رفت که 5 بار گلزنی کرد.

آر اسپورت روسیه سپس در خبری جداگانه به بررسی سرنوشت سعید عزتاللهی دیگر ملیپوش ایرانی تیم روستوف پرداخت و نوشت: سعید عزتاللهی در نیمفصل دوم فصل اخیر لیگ برتر روسیه به صورت قرضی راهی تیم آنژی شد. پس از پایان این رقابتها در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حضور یافت. تیم روستوف پس از تغییر سرمربی و تغییرات کلی در سطح بازیکنان به اردوی آمادهسازی اتریش رفت.

مدیر برنامههای مشترک سردار آزمون و سعید عزتاللهی در خصوص دومین ملیپوش ایرانی تیم روستوف به آر اسپورت روسیه گفت: سعید با پایان لیگ برتر روسیه به تعطیلات رفت و سپس در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حضور یافت. او هماکنون استراحت میکند اما به زودی در اردوی اتریش تیم روستوف حضور مییابد. شهر روستوف، باشگاه و به خصوص هواداران همیشه او را حمایت کردند. سعید میخواهد  در تیم روستوف بازی کند و سطح فنی بالای خود را به اثبات برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی