نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عکاس ایرانی که برای پوشش مسابقه های جام جهانی بسکتبال جوانان به مصر سفر کرده بود، پس از بازداشت چند ساعته در فرودگاه قاهره، به ایران بازگردانده شد.

مصری‌ها عکاس ایرانی را دیپورت کردند!

به گزارش خبرورزشی ، سیزدهمین دوره مسابقه های بسکتبال قهرمانی جوانان جهان از امروز با حضور 16 تیم به میزبانی مصر و در شهر قاهره آغاز شد.
آغاز این مسابقات در مصر البته با حاشیههایی برای بسکتبال کشورمان همراه بود که در نهایت منجر به بازگرداندن یکی از اعضای کاروان بسکتبال کشورمان به ایران شد.
اشکان مهریار عکاس ایرانی است که برای پوشش تصویری مسابقات جام جهانی جوانان عازم مصر شده بود. اما با وجود داشتن آیدی کارت ویژه مسابقات و همچنین ویزای کشور مصر، در فرودگاه قاهره با مشکلاتی از طرف مسئولین این فرودگاه مواجه شد که حتی بازداشت چند ساعته او را هم به همراه داشت.
این عکاس کشورمان در نهایت با وجود تمام اقدامات قانونی انجام شده برای ورود به خاک کشور مصر نتوانست این مهم را انجام دهد و از همان فرودگاه قاهره به ایران بازگردانده شد.
علی توفیق دبیر فدراسیون بسکتبال کشورمان نیز برای خروج از فرودگاه قاهره با مشکلاتی مواجه شده بود، اما مشکلات او در نهایت بعد از چند ساعت مرتفع و او موفق به پیوستن به دیگر اعضای کاروان بسکتبال جوانان کشورمان شد.
به گفته عکاس  کشورمان که مجبور به ترک مصر و بازگشت به ایران شد، مسئولان فرودگاهی مصر هیچ توضیح قانعکنندهای برای این برخورد ناشایست خود نداشتهاند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی