نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان امروز همراه معاون توسعه ورزش بانوان این وزارتخانه از اردوی تیم های ملی کاراته بازدید کرد.

بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم های ملی کاراته

به گزارش خبرورزشی،  مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به جمع اردونشینان تیم های ملی کاراته رفت و ضمن بازدید از این اردو با ملی پوشان و کادر فنی همکلام شد.
وزیر ورزش و جوانان کاراته را یکی از امیدهای کاروان ایران در بازی های 2018 جاکارتا و 2020 توکیو دانست و ادامه داد : با گزارش هایی که از بانوان کاراته کا ارائه کرده اند این قول را داده اند که درالمپیک ۲۰۲۰ روی سکو بروند . ما در کل ادوار بازیهای المپیک تنها درچهار رشته مدال گرفته ایم ولی ورزش ایران بسیار بالاتر از این است و امید زیادی به کاراته برای تصاحب  مدال درالمپیک داریم.
سلطانی فر گفت : بر اساس برآوردها درصخره نوردی و تیراندازی به ویژه بانوان استعداد های خوبی برای کسب مدال در المپیک داریم و می توانیم با برنامه ریزی مناسب در المپیک ۲۰۲۰ رکورد ویژه ای را با کسب مدال ثبت کنیم.
وزیر ورزش و جوانان تاکید می کند : کاراته با ادامه همین برنامه و پیشرفتی که دارد آینده درخشانی خواهد داشت و از امیدهای مسلم  ما درالمپیک 2020 است .
وزیر ورزش و جوانان همچنین ضمن قدردانی از زحمات صادق فرجی رییس فدراسیون کاراته به صحبت های مربیان و بازیکنان رده های مختلف سنی این رشته گوش داد.
کاراته کاهای کشورمان در 4 رده سنی نوجوانان، جوانان، امیدها و تیم ملی در دو بخش مردان و زنان هفته آینده عازم مسابقه های  قهرمانی آسیا در قزاقستان خواهند شد .

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی