نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیگو کاستا می‌خواهد فقط در صورتی از چلسی جدا شود که به اتلتیکو بپیوندد.

دردسر جديد كاستا برای کونته

به گزارش خبرورزشی، ديگو كاستا راه جديدي براي انتقامگيري از آنتونيو كونته پيدا كرده. او نميخواهد اجازه بدهد كه مربي او را به جدايي از باشگاه وادار كند و فقط در صورتي ميخواهد چلسي را ترك كند كه راهي اتلتيكومادريد شود.

كونته به خاطر اختلافاتي كه با اين بازيكن جنجالي داشته ترجيح ميدهد هرچه زودتر از دست او خلاص شود و به جايش روملو لوكاكو را به خدمت بگيرد اما گويا كاستا ميخواهد سد او شود. كاستا پيشنهاد بازي در ليگ چين را نپذيرفته و فقط در صورتي از استمفوردبريج ميرود كه راهي اتلتيكومادريد شود.

او به خاطر اينكه مربي در يك اساماس به او گفت ديگر براي فصل بعد رويش حساب نميكند به شدت عصباني شد و دريافت كه ديگر آيندهاي در اين تيم ندارد. اين رويكرد جديدش هم شيوه جديد او براي سختتر كردن كار مربي ايتاليايي است.

كونته فكر ميكرد وقتي غير رسمي بازيكنش را اخراج كرده او حتماً از چلسي جدا خواهد شد. كاستا 28 ساله دو سال ديگر با چلسي قرارداد دارد و دستمزد هفتگي او 150 هزار پوند است و از وضعيتاش رضايت چنداني ندارد. او هرگز به طور كامل در لندن جا نيفتاد هر چند كه فصل قبل با 20 گلي كه به ثمر رساند چلسي را به دومين مقام قهرماني طي سه سال اخير رساند. او حس ميكند كه اگر به مادريد برگردد خوشحالتر خواهد بود و در وطنش همه چيز راحتتر پيش ميرود. به همين خاطر بود كه پيشنهاد چينيها را رد كرد. در صورت پيوستن به اتلتيكو هم كاستا بايد تيمي را براي قرضي بازي كردن تا ماه ژانويه پيدا كند چون اتلتيكو از انجام نقل و انتقالات در تابستان محروم است.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی