نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بسكتبالی‌ها بعد از تمرین یك هفته‌ای برای حضور در سومین دوره تورنمنت اطلس اسپرت شنبه هفته آینده راهی شوزو چین می‌شوند.

یخچالی: استرالیا سطح بسكتبال آسیا را بالا می‌برد

به گزارش خبرورزشی،بهنام ی خچال ی ، مل ی پوش ی كه تجربه باز ی در 3 دوره ا ی ن تورنمنت را دارد درباره ا ی ن تورنمنت م ی گو ی د: «حضور ت ی مها ی اروپا ی ی و استرال ی ا م ی تواند بهتر ی ن محك برا ی ارز ی اب ی ت ی م باشد تا برا ی كاپ آس ی ا با آمادگ ی كامل راه ی شو ی م.»

او درباره وضعیت فعلی تیم ملی و تمرینات فشرده میگوید: «در اردو حسنزاده تمرینات فشرده شدیدی به ما داد. ما با استراحت 2، 3 روزه دوباره از امروز تمرینات را شروع میكنیم تا با مرور تاكتیكهای تیمی به هماهنگی برسیم. به هر حال جوانان اردونشین برای موفقیت تلاش میكنند.»

گارد رأس تیم ملی در ادامه به تیمهای حاضر در گروه ایران اشاره میكند: «چین، بلاروس و اوكراین تیمهای خوبی هستند. از بین این تیمها فقط چینیها را میشناسیم. هر چند كه مشخص نیست آنها هم با كدام تیمشان شركت میكنند. به هر حال ما دوست داریم بهخاطر 2 شكستی كه به تازگی از آنها داشتیم با برد جبران كنیم. تیمهای بلاروس و اوكراین هم كه اروپایی هستند و سطح بازی در این قاره هم با آسیا بسیار متفاوت است. در هر حال تلاش ما برای پیروزی است.»

این بازیكن با حضور استرالیاییها در این تورنمنت تأكید میكند: «از آنجا كه استرالیاییها حریف تازهای در مسابقات قارهای برای تیم ملی ما هستند. حضور آنها در چین میتواند كمك زیادی به ما كند تا شناختمان كامل شود. ضمن اینكه باید پیوستن تیمهای نیوزیلند و استرالیا را در قاره آسیا به فال نیك گرفت. چون رقابت با تیمهای قدرتمند و تراز اول میتواند سطح بسكتبال نه تنها كشور ما بلكه آسیا را بالاتر ببرد. امیدوارم حامد حدادی هم به تیم بپیوندد چون از لحاظ روحی و تیمی به او وابسته هستیم.»

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی