نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته خبرهايي در خصوص احتمال خداحافظي محسن بنگر از دنياي فوتبال مطرح شد و همين موضوع باعث شد تا دقايقي با مدافع سابق پرسپوليس صحبت كنيم و او به سؤالات خبرورزشي پاسخ داد.

بنگر: در فوتبال به چيزهايی كه خواستم رسيدم

 حرفهاي بنگر را ميخوانيد.

قرار است خداحافظي كني؟

هنوز در اين مورد به جمعبندي نرسيدهام ولي احتمالش وجود دارد.

* اما چند روز پيش گفته بودي با چند تيم در حال مذاكره هستي؟

بله، چند پيشنهاد دارم. من عجلهاي براي تصميمگيري ندارم و فعلاً مشغول زندگي و همچنين تمرين كردن هستم. پيشنهادهايي نيز وجود دارد، ولي ميخواهم در مورد فصل آينده يك تصميم خيلي خوب بگيرم و در اين خصوص بايد با چند نفر مشورت كنم. از طرفي اين احتمال هم وجود دارد كه از فوتبال خداحافظي كنم و به اين موضوع هم فكر ميكنم.

* فكر ميكني زمان خداحافظي تو رسيده است؟

به هر حال فوتباليست يك روزي بايد از فوتبال خداحافظي كند و هميشه بازيكنان مسن جاي خودشان را به بازيكنان جوان ميدهند. من هنوز تصميم قطعي نگرفتهام، ولي به هر حال خداحافظي از فوتبال هم ميتواند يكي از گزينههايم باشد. مطمئناً در اين زمينه بهخوبي فكر خواهم كرد و با چند نفر مشورت خواهم كرد تا درنهايت بهترين تصميم را بگيرم.

* قبول داري جدايي از پرسپوليس براي تو خوشيمن نبود؟

مصدوميت جزئي از فوتبال است و من هم فصل گذشته كه به تراكتور رفتم با آسيبديدگي سختي مواجه شدم. الان خيلي از فوتباليستها در 20سالگي مصدوم ميشوند، ولي من در 37سالگي مصدوم شدم. در اين سالها در تيمهاي بزرگ فوتبال ايران بازي كردم و در هيچ فصلي نبود كه كمتر از 20بازي انجام بدهم. من هميشه در بالاترين سطح بازي كردم.

 

*از موقعيتي كه در اين چند سال در فوتبالت داشتي راضي هستي؟

من از زندگي حرفهاي خودم راضي هستم و فكر ميكنم در اين سالها كه فوتبال بازي كردم نهايت تلاش خودم را به خرج دادم تا شرايط خوبي داشته باشم. در فوتبال تقريباً به چيزهايي كه خواستم رسيدم، البته فقط فصل گذشته براي من تلخ بود و دوست داشتم در تراكتور بهترين شرايط ممكن را داشته باشم اما متأسفانه مصدوم شدم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی