نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با تصمیم رئیس فدراسیون ، پیرمردهای بوکس به رینگ برمی گردند . احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس دراولین تغییر، مدیریت تیم های ملی را به حسین نهرودی سرمربی سابق تیم ملی داد .

پیرمردهای بوکس به رینگ  برمی گردند!

به گزارش خبرورزشی، درحالی که چندهفته قبل رئیس فدراسیون بوکس  منوچهرمقصودی نایب رئیس سابقش را دعوت به همکاری کرد. ناطق به مقصودی پست ناظر تیم های ملی و مشاورعالی فدراسیون بوکس را داد. شایدبا آمدن او  اختلافات ریشه ای و برگرفته ازشیطنت چندمهره خاص به تمام شود  و بوکس ایران به روزهای طلایی اش برگردد. ظاهرا تا چند روزآینده قرار است کدورت های بین ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس و اکبر احدی سرمربی سابق تیم ملی هم در جلسه ای برطرف شود .
مقصودی درباره پیشنهاد بازگشت  به فدراسیون می گوید: « حاج احمد ناطق نوری خواست که مشاورعالی و ناظر تیم های ملی درفدراسیون  باشم اما من اگربخواهم برگردم باید به این حاشیه ها خاتمه  دهم . رابطه روح اله حسینی و احدی، احدی و استکی و ... باید دوستانه باشد . اگرهمه با هم دوست و متحد ، بوکس موفق می شود.»
نایب رئیس پیشین فدراسیون خودرا وامدار کسی نمی داند : « با هیچ کس تعارف ندارم هرچه می گویم به خاطر پیشرفت بوکس است . وقتی هزینه کرده اند و مربی کوبایی آورده اند چرا نمی گذارند مربیان داخلی خوب از دانش او استفاده کنند . اگر حب ، بغض و کینه سایه اش را از بوکس بردارد به موفقیت می رسیم ،وگرنه وقت تلف می کنیم.»
او به سطح فنی کادرفنی و مربی کوبایی تیم ملی اشاره می کند : « تا آنجا که می دانم مربی کوبایی کیفیت خوبی دارد ، اما انتخاب کادرفنی باید زیر نظر او باشد . بهترین راه معرفی مربیان خوب کشورمان مثل اکبر احدی و علیرضا استکی و حتی  مربیان جوان به مربی کوبایی است تا با آنها یک هفته کار کند و بعد بهترینها را انتخاب کند . بوکس ما درآینده نیازبه مربیان جوان و سطح بالا دارد . اگر این کار را انجام دهیم میتوانیم مربیان خوبی  کنار   مربی کوبایی پرورش دهیم و آینده بوکس را از نظر مربیگری تضمین کنیم.»
مقصودی درباره اختیارات کادرفنی ادامه می دهد : « درگذشته اگر بوکسوری درتمرینات کم کاری میکرد خودم او را اخراج میکردم . اما حالا بوکسورها تمرینات را ساده می بینند و هروقت بخواهند به اردو می آیند . به همین خاطرمعتقدم مدیریت تیم ملی و کادر فنی باید سخت گیری کند تا   بی نظمی دراردوها نباشد .»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی