نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اهوازي‌ها برنامه‌اي دارند به نام «برآيند» كه از سيماي خوزستان پخش مي‌شود و سعي دارد به مسائل عميق و غيرسطحي استان بپردازد! اين شنبه شب، برآيند موضوع جدايي‌ناپذير «فوتبال و صنعت» را روي دايره ريخت و كوشيد با سخنان ميرسالاري، خوش‌ذات، با اهداف اژدري‌زاده و شولي و با نگاه راهبردي‌تر همايون يوسفي ورودي داشته باشد به دايره اشكالات و مشكل‌هاي بيشتر و جديدتر فوتبال خوزستان!

1-فوتبالي كه ديگر ستارهسازي ندارد! فوتبالي كه ديگر تيمهاي خوشاستيل ندارد! فوتبالي كه سالهاست در پرورش كعبي، مبعلي، منتظري و سهراب بختياريزاده فرومانده!

فوتبالي كه ديگر محمد دستجردي و حبيب شريفي و غلام و امير شيدايي و باغورداني نميپرورد! فوتبالي كه نوري خداياري، مهراب شاهرخي و ناظم گنجاپور كشف نميكند يا محمد صادقي را يا مجيد حلوايي را.

اين فوتبال از مردمش دور ميشود! فوتبال اهواز با قهر هوادارانش، با رويگرداني تماشاگرانش، با خلوت و بيصدايي ورزشگاههايش مواجه ميشود! فوتبال اهواز، از درون پوك ميشود! فوتبال اهواز از درون تهي و خالي ميشود!

مردم «هلهله»كشان به ورزشگاه هجوم نميبرند! مردم حق دارند چراكه ديگر تيم استقلال اهواز را نميبينند! مردم ديگر تيم جنوب اهواز، پاس اهواز و نيروي اهواز را نميبينند! مردم شاهين اهواز را رقيب سرسختي براي استقلال اهواز ميدانستند! حالا نه از «تاك» نشاني هست و نه از «تاكنشان»!

امير نعمتپور و كلوپ شناي اهواز كجايند و كوشند؟ عبدالجليل خزاميپور و شاهين اهواز و فرزاد آهكپور، چرا بديل ندارند؟ لفته سهبرادران، ايرج طهماسبي و حسن اهوازي به كدام كار ناكاري مشغولند؟ مردم به اين دليلها با فوتبال قهرند! مردم اهواز به اين علتها به ورزشگاهها پشت كردهاند! برآيند دستاندركاران فوتبال همين است! كوچك و ناچيز! حقير كردن فوتبال! فقير كردن فوتبال پرمايه اهواز و خوزستان!

2- اهواز با اين فوتبال فروپاشيده و قدر نديده و مقام از دست دادهاش، توقع جالبي هم دارد:

... سهمي بزرگتر در اداره فوتبال كشور! موقعيتي بالادستيتر در مديريت فوتبال ايران!

آقايان براي اهواز چه كردهاند كه تكرارش را براي فوتبال ديگر شهرها لازم ميدانند و يا وعدهاش را ميدهند؟!

آقايان چه گلي به سر بچههاي مادرزاد پا به توپ خوزستان زدهاند كه تكرارش را براي بچههاي ساير نقاط لازم ميدانند؟!

مديريت فوتبال اهواز و همه خطه مردپرور خوزستان تمام شد و انجام شد، فقط بايد اين شيوه شكستآفرين را تعميم داد! فقط بايد الگوي فكري و الگوي عملي اينان را همهگير كرد! به جاي چاره كاري انديشيدن، بايد به زيادخواهي و زيادهخواهي روي آورد!

بايد برآيند اداري فوتبال اهواز را تعميم داد! بايد فرصتسوزي و سرمايهسوزي كرد! به بهانه مقايسه تعداد تيمهاي اصفهاني و خوزستاني، دبيركلي نهاد كليدي فدراسيون را طلب كردن و خواستن! فوتبال برزيل ايران را به حال خودش رها كردن!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی