نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاق مهم در دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس، موضوع شادی گل مهاجم نیجریه ای سرخپوشان تهرانی بود.

عکس| حق با منشا بود؟

به گزارش خبرورزشی، پس از رقم خوردن گل اول پرسپولیس، گادوین منشا که ضربه آزاد خود را به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه تراکتورسازی کرده بود، به سمتی از ورزشگاه رفت تا شادی گل کند. 
منشا در حال دویدن به سمت سکوهای شرقی ورزشگاه بود که به یکباره وحید امیری از راه رسید و این بازیکن را از رفتن به آن سمت منصرف کرد. منشا نیز فورا برگشت تا در جشن شادیِ گل باقی بازیکنان شرکت کند. 
در کمال تعجب، عده ای از تماشاگران تراکتورسازی به این مدل شادی گل ناتمام منشا واکنش شدیدی نشان دادند اما این بازیکن نیجریه ای در پایان بازی به خبرورزشی گفت: «من می خواستم شادی گل خودم را با هواداران تقسیم کنم و از این رو، بعد از زدن گل به سمت سکوها رفتم چون همه جا پرچم قرمز رنگ بود و تصور می کردم متعلق به هواداران ماست ولی باقی بازیکنان گفتند که آنها، طرفداران تراکتورسازی هستند!» 
با توجه به عکس هایی که از آن لحظه ثبت شده و همچنین تماشای چند باره صحنه می توان این طور گفت که تا حدود زیادی حق با منشاست. او برای اولین بار در لیگ ایران، برای یک تیم پرطرفدار بازی می کند و طبیعی بود در چنین شرایطی که هر دو طرف سرخپوش هستند و با پرچم های سرخ رنگ در ورزشگاه حضور داشتند، منشا دچار اشتباه شود به خصوص که به زبان فارسی تسلط ندارد و نمی دانست کدام طرف مشغول شعار دادن هستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی