۰
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن تفتیان دونده ملی پوش ماده 100 متر ایران در مرحله مقدماتی رقابت های فهرمانی جهان 2017 لندن متوقف و از صعود به مرحله بعدی این مسابقات بازماند.

تفتیان و حدادی بدون مدال ماندند !

به گزارش خبرورزشی ، دراین رقابت نماینده کشورمان با برندو نرونی از کانادا در خط یک، جیمی ویکات از فرانسه درخط 2، جمیز داسالو ازانگلیس درخط 3 ، جیمز پالو میکو از کلمبیا درخط 4 ، شوشی تادا ازژاپن درخط 5 ، یوسین بولت از جامائیکا درخط 6 ، وارن فرسر از باهاما درخط 7 مسابقه داد و دراین گروه پنجم شد . تفتیان دراین ماده با رکورد 10 ثانیه و 37 صدم ثانیه به کار خود پایان داد . این درحالی بود که یوسین بولت افسانه ای دارنده ده ها مدال قهرمانی جهان و المپیک دراین ماده با ثبت رکورد 10 ثانیه و 7 صدم ثانیه اول شد.
 
جیمز داسالو از انگلیس با رکورد 10 ثانیه و 13 صدم ثانیه دوم شد و جیمی ویکات از فرانسه با رکورد 10 و 13 درجایگاه سوم ایستاد همچنین شوشی تادا از کشور ژاپن نیز با ثبت رکورد 10 ثانیه و 19 صدم ثانیه چهارم شد و زنگ خطر را برای تفتیان دراین ماده به صدا درآورد. بدین ترتیب نماینده کشورمان که دراین گروه پنجم شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت. تفتیان به تازگی در رقابت های قهرمانی آسیا 2017 اودیشای هند به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و راهی این مسابقات شد.
احسان حدادی  نماینده پرتاب دیسک کشورمان در گروه یک مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان به میدان رفت و با ثبت رکورد 63 متر و 3 صدم متر در جایگاه نهم جدول گروه A ایستاد . دراین گروه نماینده سوئد با 67 متر و 64 سانتی متر در صدر ایستاد و آلمان و لهستان به ترتیب با ثبت رکوردهای 65 متر و 32 سانتی متر و 65 متر و 13سانتی متر در رده های دوم و سوم ایستادند.
رقابت های دو و میدانی قهرمانی جهان جمعه شب درلندن آغاز و 4 روز ادامه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی