نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پولی برای آزاد شدن نیمار از سوی پاریسی‌ها پرداخت شده که با آن کارهای بزرگی می‌توان انجام داد.

با پول قرارداد نيمار چه‌كار می‌توان كرد؟

به گزارش خبرورزشی، بيش از آنكه جدايي نيمار از بارسلونا براي طرفداران فوتبال شوكهكننده باشد، رقم انتقالش همه را به وجد آورده است. سال گذشته بود كه پل پوگبا با 89 ميليون پوند ركورد بازار نقل و انتقالات دنيا را شكست. اكنون پس از گذشت يك سال، پاريسنژرمن با صرف 198 ميليون پوند نه تنها بازار نقل و انتقالات بلكه دنيا را تكان داد. پولي كه ظاهراً فقط از جيب ناصر الخليفي قطري بيرون ميآيد اما به نظر شما با 198 ميليون پوند چهكار ميتوان كرد؟ 198 ميليون پوند آنقدر زياد است كه بتوان روي بيش از يك نفر هزينه كرد.

94 خانه اعياني

با 198 ميليون پوندي كه ناصرالخليفي تقديم نيمار و بارساييها ميكند، ميتوان 94 خانه اعياني در مناطق كينگستون، چلسي و بخشهايي از شهر لندن را خريداري كرد. در واقع اين پول بهترين سرمايه براي خريد و فروش خانه به حساب ميآيد.

8522 پرستار

معمولاً چرخ يك بيمارستان با پرستارانش ميچرخد. افرادي كه به بيماران خدمات لازم را فراهم ميكنند و كمك حال پزشكان هستند. 198 ميليون پوندي كه براي نيمار هزينه شد اين قابليت را داشت تا تأمينكننده حقوق يك سال 8522 پرستار باشد.

1089 فراري

فراري مدل 488 در حال حاضر در بازار جهاني چيزي حدود 182 هزار پوند قيمت دارد. اگر پول انتقال نيمار در اختيارتان بود اين شانس را داشتيد تا هر روز به مدت 3 سال براي خودتان فراري بخريد و بيزنس ماشين راه بيندازيد. كه مجموعاً ميشود 1089 ماشين.

332 هزار آيفون 7s

اين بخش مناسب آنهايي است كه به گوشيهاي شركت اپل علاقه دارند. با پول قرارداد نيمار ميشد 332 هزار و 220 آيفون 7s خريداري كرد و از اين گوشي پيشرفته بهترين لذت را برد. ناصر الخليفي با اين مبلغ ميتوانست چيزي در حدود نصف جمعيت شهر دوحه را صاحب گوشي آيفون 7s كند.

باشگاه هادرسفيلد تاون

هادرسفيلد تاون همان تيمي است كه پس از عبور از مرحله پليآف توانست مجوز حضور در ليگ برتر انگليس را كسب كند. براي بازيكنان و كادر فني اين باشگاه 52 ميليون پوند هزينه شده است. با پول قرارداد نيمار ميتوان 4 بار باشگاه هادرسفيلد تاون را خريداري كرد و به خدمت گرفت.

استخدام رونالدو براي 40 روز

ابتداي سال 2017 گزارشي منتشر شد مبني بر اينكه رونالدو براي 4 ساعت و نيم كار مفيد بابت يك تبليغ براي عربستانيها مبلغ 920 هزار پوند دريافت كرده است. اين يعني با قرارداد نيمار ميشد كريس رونالدو را به مدت 972 ساعت يا 40 روز و نيم در جهت استفاده تبليغاتي استخدام كرد.

28 هزار ساعت رولكس

براي آن دسته از افرادي كه به دنياي ساعتهاي لاكچري علاقه دارند. جالب است بدانيد به جاي پول قرارداد نيمار ميشد 28 هزار و 841 ساعت رولكس مدل اويستر را خريداري كرد.

جت جنگي

پول قرارداد نيمار آنقدر زياد بود كه ميتوانست بخشي از بودجه وزارت دفاع يك كشور باشد. با اين پول ميشد 10 جت جنگي را خريداري و از آن استفاده كرد.

هواپيماي مسافربري

پول نيمار را ميشد در صنعت ناوگان هوايي هزينه كرد و از آن جواب هم گرفت. با 198 ميليون پوند ميتوان 2 هواپيماي مسافربري پيشرفته را به خطوط هوايي يك كشور اضافه كرد.

جزيره اختصاصي

اخيراً مد شده كه چهرههاي مطرح عرصه سياست، هنر و ورزش در نقاط مختلف دنيا براي خودشان جزيرهاي كوچك خريداري ميكنند. با پول قرارداد نيمار ميشد جزيرهاي جمع و جور خريد و از حضور در آن در فصول مختلف لذت برد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی