نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جدید المپیاکوس اعتقاد چندانی به کریم انصاری‌فرد ندارد و این باشگاه یونانی در حال بررسی شرایط انتقال قرضی مهاجم ایرانی خود به پانیونیوس است.

انصاری‌فرد:آماده‌ام هر لحظه برای المپیاکوس بازی کنم

به گزارش خبرورزشی، با این حال کریم در هفته اول لیگ برتر یونان با یک گل و یک پاس گل خوش درخشید و زمینهساز پیروزی و صدرنشینی المپیاکوس شد. کریم پس از این پیروزی درخصوص محرومیت تماشاگران المپیاکوس از حضور در این دیدار گفت: تبریک میگویم به خانواده المپیاکوس و البته غمانگیز بود که ما در غیاب تماشاگرانمان به میدان رفتیم. مطمئن هستم آنها شایسته چنین محرومیتی نیستند. انصاریفرد درخصوص نیمکتنشینیهایش در المپیاکوس گفت: ما بازیکنان حرفهای هستیم و باید صددرصد دستورات مربی را دنبال کنیم. ما چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه بازی کنیم، باید آماده باشیم و از تمام توان خود مایه بگذاریم. من در تیمی هستم که بازیکنان بسیار خوبی دارد و رقابت دوستانهای بین ما جریان دارد. درخصوص بازی کردن ما سرمربی تیم تصمیم میگیرد و هر بار که مرا انتخاب کند، سعی خواهم کرد بهترین بازیام را انجام دهم.

انصاریفرد درخصوص دیدار برگشت با ریکا کرواسی در چارچوب دور برگشت پلیآف لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد: ما آماده هستیم، برای این بازی برنامه داریم و در دیدار رفت خودمان را ثابت کردهایم. برای بازی برگشت باید بیش از صددرصد توانمان را استفاده کنیم تا راهی لیگ قهرمانان اروپا شویم. کریم درخصوص شرایط پیشآمده برای شجاعی و حاجصفی در تیم ملی ایران هم به خبرنگاران یونانی گفت: ماجرای مسعود و احسان یک مسئله ملی است. آنها دو بازیکن اصلی تیم ملی هستند، مخصوصاً مسعود که کاپیتان تیم ملی است. امیدوارم برخلاف اخباری که منتشر شده، ماجرای آنها حل شود و به تیم ملی دعوت شوند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی