نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شب تاریخی اتلتیکو باز هم گریزمن بود که گلزنی کرد.

گريزمن اولين گلزن استاديوم واندا

به گزارش خبرورزشی، شنبه شب و در مصاف اتلتيكومادريد با مالاگا، ورزشگاه واندا متروپوليتانوي مادريد، كه ورزشگاه خانگي اتلتيكوييهاست افتتاح شد تا اتفاق جديدي در تاريخ اين باشگاه رقم بخورد.

اين به منزله آغاز دوراني جديد در تاريخ 114 ساله باشگاه اتلتيكو است و در شبي كه اولين بازي در ورزشگاه واندا برگزار ميشد، 68 هزار هوادار مشتاق اين ورزشگاه را پر كرده بودند و پادشاه فيليپه ششم، پادشاه اسپانيا، اين استاديوم بزرگ و مدرن را افتتاح كرد.

دقايقي قبل از آغاز بازي اتلتيكو مقابل مالاگا از سري بازيهاي لاليگا، هواداران هم تصوير موزائيكي بزرگي را تشكيل داده بودند تا جو خاصي بر ورزشگاه حاكم شود. قبل از ورود بازيكنان به زمين چمن، با دو ديوار بزرگ از تصاوير لوئيس آراگونس و سيمئونه روبهرو شدند. سپس يكي از هواپيماهاي گشت ارتش هوايي اسپانيا بر فراز استاديوم به پرواز درآمد؛ دقيقاً همان اتفاقي كه در آخرين ديدار اتلتيكو در ورزشگاه ويسنته كالدرون نيز انجام شده بود و سپس سه نفر با چتر نجات از آن بيرون پريده و درحالي كه پرچمهاي اسپانيا و اتلتيكو مادريد را در دست داشتند روي زمين چمن ورزشگاه واندا فرود آمدند؛ آنها به علاوه پلاكاردهايي را نيز به دست داشتند كه روي آنها نام و سال افتتاح ورزشگاههاي سابق اتلتيكو نوشته شده بود: ورزشگاه رتيرو (سال 1903)، او دونل (سال 1913)، متروپوليتانو (1923) و ويسنته كالدرون (1966) و درنهايت پلاكارد ورزشگاه واندا متروپوليتانو (2017) به نمايش درآمد.

قبل از آغاز بازي هم هواداران حاضر در ورزشگاه يك دقيقه خوسه لوئيس رودريگس، سهامدار اول باشگاه را كه روز اول سپتامبر از دنيا رفته بود مورد تشويق قرار دادند.

جالب اينجاست كه درهاي ورزشگاه واندا از حدوداً دو ساعت قبل از آغاز بازي (ساعت 19 به وقت محلي) به روي هواداران باز شده بود؛ هرچند كه از ساعت 10 صبح روز شنبه، فعاليتهاي ابتدايي براي برگزاري اين بازي، در ورزشگاه، مثل افتتاح فروشگاه رسمي ويا فن زون، آغاز شده بود

ساعت 19:15 به وقت محلي شاگردان سيمئونه وارد استاديوم شدند و هواداران از طريق صفحات نمايشگر بزرگي كه در ورزشگاه نصب شده بود، با دقت تمام ميتوانستند حركات بازيكنان را زيرنظر داشته باشند.

گريزمن اولين گلزن ورزشگاه جديد

هواداران حاضر در ورزشگاه واندا متروپوليتانو براي ديدن اولين گلي كه در اين ورزشگاه به ثمر رسيد، 61 دقيقه معطل شدند و شاگردان سيمئونه تنها به يك ساعت زمان نياز داشتند تا براي اولين بار تور دروازه ورزشگاه جديد را به لرزه در بياورند. نفوذ كورئا از سمت راست و رساندن و سانتر توپ به گريزمن كافي بود تا اين مهاجم فرانسوي تكگل تيمش را به ثمر رسانده و اولين گل تاريخ ورزشگاه واندا را به نام خودش ثبت كند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی