۰
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قصد نداشتم درباره برنامه ۹۰ مطلبی بنویسم و اشاره‌ای کنم. بقیه دوستان دست به قلم و دارای سایت نیز کمتر به سراغ برنامه ۹۰ می‌روند.

 اساس این برنامه از ابتدا به گونهای گذاشته شد که به دلیل شخصیت خود عادل فردوسیپور کمتر قلمی با مایه انتقاد به سمت این برنامه میچرخد. در همین روزنامه خبرورزشی هم دوستان بزرگ و کوچک هیچگونه تمایلی ندارند و یا دوست ندارند در مورد ۹۰ مطلبی بنویسند. من ندیدهام و یا خیلی کم اتفاق افتاده است اما برنامه دوشنبهشب ۹۰ حقیقتاً کمی اذیتم کرد! چرا؟ مگر میشود یک ساعت از وقت برنامه را در اختیار شخصی به عنوان صاحب، مالک یا هر خریداری قرار داد و چون برنامههای رادیویی عادل بگوید علی کریمی و آقاجهانیان؟! برای خود سری گفتارهایی را تکرار کند بدون اینکه کوچکترین شناختی از آقاجهانیان داشته باشم و با حفظ شئونات ایشان باید عرض کنم برنامه به گونهای پیش میرفت که انگار آقاجهانیان برنامه را اجاره کردهاند، وگرنه برنامه ۹۰ کجا و حضور یک شخص ناآشنا و یک ساعت گفتوگو کجا؟! یا ۹۰ به ته دیگ خورده است و یا آقاجهانیان قادر است این برنامه را مال خود کند! درباره علی کریمی و جایگاه و موقعیت ورزشیاش من مفصل در همین ستون نوشتم اما حقیقت این است که او مدرک مربیگری ندارد و آقاجهانیان از همان ابتدا آدرس را به اشتباه آمده است و بعد به بنبستهای جاری تیمداری خورده و حمیدخان درخشان هم که به عنوان سوپرمهره مربیان آنجا آماده بوده است، تیم را در اختیار گرفته. ما متوجه نشدیم عادل یک ساعت اصرار به دفاع از بودن علی کریمی داشت و چرا آقاجهانیان او را رد کرده است اما در تمام این مدت که در دو قسمت و دو اپیزود تهیه شده بود، رایحه خوش پول به مشام میرسید و بالاخره قدرت پول است که حرف میزند و زیاد هم میزند، به طوری که یک ساعت از برنامه محترم ۹۰ را اشغال میکند در حالی که در چند دقیقه صاحب برنامه میتوانست این رد کردن مربی و دلایل آن را بگوید. حالا خوب شد آقاجهانیان! درباره همکلاسی بودن پسرش در دانشکده با عادل چیزی نگفت و بحث ژنتیک را به میان نیاورد. عادلخان نباید بحث را به تمرین و روز تاسوعا و دیگر مسائل میکشید. نیازی نبود. من که آقاجهانیان! را نمیشناختم اما با ۹۰ با او آشنا شدم!

بدیهی است بودن این افراد در فوتبال میتواند حرکت خوبی در جهت سرمایهگذاری ورزشی باشد اما نه بدینشکل که یک ساعت وقت تنها برنامه ورزشی مورد حمایت مسئولان تلویزیون را به خود اختصاص دهد: امیدواریم سفارشی از بالاترها نشده باشد و برنامه ۹۰ روی قالب فکری خود عادل پیش برود و اسیر این گنجینهها نشود!

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی