۰
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نه فقط برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس خیلی از بازیکنان تیم های لیگ برتری قلیان می کشند و حتی چند تایی در خانه خود کلیکسون قلیان دارند. فوتبالیست ها به زعم مردم عادی فکر می کنند قلیان بر خلاف سیگار ضرر ندارد در حالی که طبق گفته پزشکان هر بار قلیان کشیدن برابر با 45 نخ سیگار است.

بازیکن پرسپولیس که نباید برود پای بساط قلیان

به گزارش خبر ورزشی، از آنجایی که فیزیک نقش پر رنگ در فوتبال و موفقیت فوتبالیست دارد طبیعتا دور از هر گونه مشروبات الکی و مواد مخدر عمر و موفقیت فوتبالیست را بیشتر می کند و حتی قلیان که به باور فوتبالیست ها تفریحی کشیدن آن ضرر ندارد می تواند موفقیت آنی و آتی فوتبالیست را به چالش بکشد. 
بعد از بازی پرسپولیس - الهلال عکسی از دو بازیکن پرسپولیس منتشر شد که آنها را پای بساط قلیان نشان می دهد که این عکس در اختیار ما قرار گرفت اما آن را منتشر نکردیم! نمی شود باخت تیم پرسپولیس در بازی با الهلال را صفر تا صد به این مسئله ربط داد و از شب نشینی پرسپولیسی ها سخن گفت اما بازیکن تیم پرسپولیس که نباید برود پای بساط قلیان. این مس ئله ای که باید از سوی باشگاه و برانکو به بازیکنان گوشزد شود . گاهی اوقات پذیرفتن خطا و اشاره به اینکه در جهت دفع آن بر خواهیم آمد بهتر از پنهان کاری است. اگر چه این عکس را ما منتشر نکردیم اما بلایی به نام فضای مجازی آن را نشر داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی