نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

موج انتقادها عليه حضور وينفرد شفر در استقلال فقط به دليل بالا بردن توقعات عمومي با مطرح كردن بي‌موقع و خيال‌انگيز نام فاتح تريم بود.

به گزارش خبرورزشی، اگر باشگاه استقلال توسط مديرعامل خود اعلام نميكرد گزينه اول تيم فاتح تريم است بيگمان شفر براي نيمكت استقلال گزينهاي معقول به نظر ميرسيد.

ماجراي شفر همانطور كه بارها گفتهايم و موج انتقادها عليه او بيربط به نام بزرگ كيروش هم نيست اما مردم بايد بدانند فوتبال ايران از نظر امكانات سختافزاري و مالي در شرايطي نيست كه سراغ گوارديولا يا مورينيو برود. وقتي ما فاتح تريم را به لحاظ مالي سيراب نميكنيم طبيعي است نميتوانيم بهتر از شفر را بياوريم.

استقلاليها بايد خوشحال باشند كه هيئتمديره و كميته به ظاهر فني باشگاه به حضور دراگان اسكوچيچ رضايت نداد. چون آخرين تجربه مربيگري اسكوچيچ در ايران بود و اين مربي پس از فولاد خوزستان حتي در كشور خودش هم تيم پيدا نكرد.

شفر هرچه باشد هر سال تيم داشت و آخرين بار هم تا همين چندي قبل سرمربي تيم ملي جامائيكا بود. نميخواهيم بگوييم استقلال بهترين گزينه را به عنوان سرمربي انتخاب كرد.

چنين ادعايي نداريم و حتي از صحنههايي كه در كنفرانس شفر مشاهده كرديم كمي دلزده و شرمساريم.

احساس ميكنيم بايد شخصيت بهتري مقابل شفر داشته باشيم؛ او هم به ما گفته آنچه برايش در استقلال اهميت دارد شخصيت بازيكنان است؛ در آداب و معاشرت فرنگيها؛ شخصيت مسئلهاي مهم است. طرز رفتار و سخن گفتن، نوع غذا خوردن و آداب اجتماعي فوقالعاده اهميت دارد. يادمان باشد استقلال از امروز با يك مربي اروپايي طرف است و بايد رفتارش هم بر اين اساس باشد.

اينكه شفر چه نتايجي در استقلال ميگيرد واقعاً مشخص نيست. بايد فعلاً صبر كنيم و به اين مربي تازهوارد فرصت بدهيم خودش را نشان بدهد؛ زمان خيلي زود همه چيز را برملا خواهد كرد و بهترين اتفاق ممكن هم اين است كه شفر استقلال را هرچه زودتر در اين فرصت به وجود آمده بشناسد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی