نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران معتقد است گل دوم اسپانیا در دیدار امروز وضعیت تیم او را دشوار کرد.

چمنیان: بازیکنانم آینده ایران هستند

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت فدارسیون فوتبال، چمنیان با اشاره به دیدار امروز مقابل اسپانیا گفت: ابتدا به تیم اسپانیا بابت صعودش به جمع چهار تیم نیمه نهایی تبریک میگویم.خوشحالم که این فرصت برای تیم ایران پدید آمد که 5 بازی در جام جهانی انجام دهد. این فرصت خوبی برای بازیکنان ما بود که برای آینده درس بگیرند. میدانم هدف فیفا از برگزاری جام جهانی توسعه فوتبال برای آینده است. 24 تیمی که در اینجا بودند در پیروزیها و شکستهایشان درس گرفتند. همانطور که من دیروز گفتم به اینجا آمدیم تا درس بگیریم.
او در ادامه گفت: بازی امروز را خوب شروع نکردیم. از تیم اسپانیا خوب توپگیری کردیم، اما نتوانستیم در 20 دقیقه آغازین مسابقه در حمله خوب کار کنیم و متأسفانه در این زمان گل خوردیم که این موضوع کارمان را سخت کرد. نباید فراموش کنیم که اسپانیا تیم بسیار خوبی است و اینکه بچههای ما تا پایان بازی تلاش کردند نقطه امیدوارکنندهای است. مشکل ما در این بازی، ارتباط میان خط دفاع و حمله مان بود.
سرمربی تیم نوجوانان خطاب به مردم ایران گفت: اینجا میخواهم به مردم ایران بگویم که همه اعضای تیم تمام تلاش خود را کردند. ما از لحظه اول ورودمان به هند سعی کردیم که با همه توان به میدان برویم و شادی را به مردم عزیز ایران هدیه کنیم. از مردم ایران تقاضا دارم اگر کم و کاستی در کارمان بوده بر ما ببخشند.
چمنیان درباره تعویضهای خود در دیدار مقابل اسپانیا توضیح داد: تعویضهای ما در این بازی تعویضهای تهاجمی بودند. فکر میکنم پس از این تعویضها بهتر شدیم. نتیجهاش هم یک گل و چند فرصت بود. گل دوم اسپانیا کمی معادلات ما را به هم ریخت.
او با اشاره به آینده شاگردانش توضیح داد: مهم ترین مسئله دیدگاه مثبتی است که نسبت به این تیم در کشورمان پدیده آمده است. اینها یک نسل هستند که میتوانند آینده فوتبال ایران را بسازند. این بهترین دستاورد ماست.
سرمربی تیم نوجوانان ایران درباره استراتژی ایران در دیدار مقابل اسپانیا توضیح داد: ما بر اساس تواناییهایی که داریم استراتژی تیم را انتخاب میکنیم. امروز در اجرای استراتژیمان مشکل داشتیم، البته اسپانیا هم در استراتزی ما خوب عمل کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی