نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاتریس اِورا یک مرتبه دیگر حاشیه‌ساز شد و این مرتبه هوادار تیم خودی را مورد حمله قرار داد.

هیولای درون زوزه کشید

به گزارش خبرورزشی، «ديوانهام و اين ديوانگي را دوست دارم». اين جملهاي بود كه پاتريس اورا به مناسبت تغيير قيافهاش در مراسم هالووين به زبان آورد؛ آن هم در يك ويدئو كه مثلاً خون از سر و صورتش جاري شده بود. اگر آن اتفاق و آن ديوانگي كاملاً جنبه شوخي داشت، پنجشنبهشب لحظهاي جدي به خود گرفت؛ پاتريس اورا كاملاً ديوانه شد! ماجرا به 15 دقيقه مانده به شروع بازي مارسي با ويتوريا گيمارش در چارچوب رقابتهاي ليگ اروپا برميگردد؛ جايي كه اورا به همراه چند نفر ديگر از بازيكنان مارسي مشغول گرم كردن بود. كمي آن طرف اما جايگاه تماشاگران مارسي قرار داشت كه حسابي از خجالت اورا درآمده بودند. «از مارسي گم شو بيرون»، «هي به درد نخور»، «گم شو برو در ويدئوهايت زندگي كن»... اينها بخشي از تهمتهاي بيشماري بود كه تماشاگران مارسي خطاب به مدافع 36 ساله تيم خودي در موقع گرم كردن به كار ميبردند. اورا اما در تمام اين لحظات كه مشغول بازي «آقا وسط» بود، تلاش كرد لبخند را روي لبانش نگه دارد و به روي خودش نياورد.

اورا در نقش كانتونا

با اين حال وقتي فحاشيها گستردهتر شد، اورا بالاخره كنترل اعصابش را از دست داد. به گزارش اكيپ، در اين لحظه او به سمت 500 هوادار مارسي كه در جايگاه نشسته بودند، ميرود و بلند داد ميزند: «چه كسي دارد فحش ميدهد؟» تقريباً كمي سكوت بر آن منطقه حاكم ميشود ولي اورا در تصميمي عجيب به نشانه عصبانيت يك توپ را به داخل اين جايگاه شوت ميكند؛ توپي كه شروع يك درگيري عجيب و غريب بود چون با اين حركت بسياري از هواداران مارسي به سمت او حملهور شدند. آنها از نردههاي محافظ رد شدند و خودشان را به كنارههاي زمين رساندند. اورا كه به يكي از آن تماشاگران بيش از اندازه نزديك شده بود، داد ميكشيد: «چي ميخواي؟ هان؟ چي ميخواي؟» در اين صحنه او بارها به روي عضلات آماده سينهاش ميكوبد و براي تماشاگراني كه به سمتش آمدهاند، كري ميخواند. 13 نفر از بازيكنان مارسي كه شاهد اين صحنه بودند، خودشان را به منطقه رساندند تا مانع درگيري بيشتر شوند و به نظر ميرسيد كه موفق هم شدند چون آنها او را از محل دور كردند و از تماشاگران خواستند به جايگاه برگردند. با اين حال، اورا هنوز چند متري دورتر نشده بود كه باز يكي از تماشاگران به او فحاشي كرد؛ در اين لحظه بود كه اين بازيكن برگشت و با ضربهاي كونگفويي درست و دقيق به صورت تماشاگر زد؛ صحنهاي عجيب كه موجب خشم بسياري از تماشاگران مارسي و البته تعجب بسياري ديگر از حاضران در ورزشگاه شد.

ركوردشكني اورا

داستان به اينجا ختم نشد چون بازيكنان به رختكن رفتند تا خودشان را براي شروع مسابقه آماده كنند. در برگشت اورا زماني كه روي نيمكت نشست، متوجه شد از بازي اخراج شده است؛ با اين اخراج براي اولين بار در تاريخ رقابتهاي ليگ اروپا، يعني از فصل 2010-2009 يك بازيكن پيش از آنكه مسابقه شروع شود، اخراج شد. او به همراه يكي از اعضا و بازيكنان تيم به تونل رختكن رفت و بعد هم خودش را به جايگاه ويژه رساند تا در كنار تعدادي از مديران و بازيكنان مارسي بازي را تماشا كند. اورا با اين حال در جايگاه ويژه كه درست كنار جايگاه هواداران مارسي بود، ترجيح داد رفتاري حرفهاي داشته باشد؛ او به تقاضاي چند كودك براي گرفتن عكس با لبخند پاسخ داد و با آنها عكس گرفت.

مجازات سنگين

اورا 36 ساله كه به حرف همسرش مبني بر پيوستن به ليون در ابتداي فصل گوش نكرد و براي آخرين فصل حضورش بازي در مارسي را انتخاب كرد، حالا شرايط بسيار سختي را سپري ميكند؛ او كه پيشتر به دليل بازيهاي بد حسابي از سوي هواداران مارسي مورد انتقاد قرار گرفته بود، مدتهاست كه نيمكتنشين شده و با اين حركت تازه هم كه به نظر ميرسد به فصل بدي كه داشته مهر تأييدي زده است. طبيعتاً يوفا براي اين بازيكن جريمه سنگيني در نظر خواهد گرفت ولي مهمتر از يوفا، باشگاه مارسي است. روز گذشته در خبرها آمده بود كه شايد مارسي ديگر قيد اين بازيكن را براي هميشه بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی