نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار این هفته لیون و سنت‌اتین با اتفاق‌های عجیبی همراه شد.

هواداران عصبی سنت‌اتين به سيم آخر زدند

به گزارش خبرورزشی، هفته دوازدهم رقابتهاي ليگ يك فرانسه يكي از خاطرهانگيزترين هفتههاي فوتبالي در اين كشور شد؛ نه به خاطر 5 گلي كه پاريسنژرمن به آنژه زد و نه حتي 5 گلي كه مارسي وارد دروازه كان كرد بلكه دقيقاً به خاطر 5 گلي كه ليون به تيم سنتاتين زد! اين بازي آخري كه شهرآورد حساس منطقه ليون محسوب ميشود در ورزشگاه ژئوفروا گيشار سنتاتين برگزار شد، جايي كه هواداران دوآتشه و افراطي اين تيم منتظر بودند تا انتقام سختي از ليونيها، رقيب سنتي و ديرينهشان بگيرند. هواداران سنتاتين البته از چند روز قبل از اين شهرآورد حساس به بازيكنانشان هشدار داده بودند در تيمشان «جنگجو» ميخواهند. آنها كه از عملكرد بعضاً ضعيف بازيكنان ناراضي بودند اميد زيادي داشتند هر طور شده بتوانند ليون را ببرند تا در رقابت تيمهاي چهارم و پنجم جدول ردهبندي تيم برنده ميدان باشند. «اينجا براي ديدن فيلم نيامدهايم؛ اينجا سينما نيست؛ اينجا فقط نفرت جاري است». اين شعار موزائيكي هواداران سنتاتين پيش از شروع مسابقه بود كه نشان ميداد اين بازي براي آنها چقدر اهميت دارد. با اين حال و با وجود چنين تبي نتيجهاي كه آخر بازي روي اسكوربورد ورزشگاه حك شد اصلاً به مذاق آنها خوش نيامد؛ سنتاتين در ديداري تاريخي در خانه با 5 گل شهرآورد را واگذار كرد تا سنگينترين شكست شهرآوردهايش را تجربه كند و روز بسيار سختي را داشته باشد. با اين حال اين بازي به همين سادگيها شروع نشد و به پايان نرسيد. شهرآورد سنتاتين و ليون به خاطر اتفاقاتي كه در آن رخ داد تبديل به يكي از عجيبترين شهرآوردهاي تاريخ شد؛ بازياي كه در مجموع 47 دقيقه وقفه بينش افتاد و زد و خوردهاي ريز و درشتي هم داشت.

قطع بازي بعد از 30 ثانيه!

اولين اتفاق عجيب بازي 30 ثانيه بعد از شروع ديدار رخ داد جايي كه مواد آتشزا و دودزاي هواداران سنتاتين و آتشهايي كه در جايگاهها روشن كرده بودند دود زيادي به راه انداخت و نيمي از زمين مسابقه را پوشاند. از آنجا كه رنگ لباس بازيكنان قابل شناسايي نبود و از آن مهمتر سيستم گل لاين در اين جو كار نميكرد داور بازي ديدار را قطع كرد؛ قطع كردني كه 7 دقيقه طول كشيد تا دوباره بازي از سر گرفته شود. بعد از شروع مجدد ديدار، ليونيها دو گل در نيمه اول زدند تا بازي را برنده به رختكن بروند.

كارت قرمز بيموقع

دومين اتفاق جنجالي اين شهرآورد هم يك دقيقه بعد از شروع نيمه دوم رخ داد، جايي كه لئو لاكروا، مدافع تيم سنتاتين تكل خشني روي پاي نبيل فكير، كاپيتان و بهترين بازيكن ليون رفت و با كارت قرمز داور مواجه شد. سنتاتين 10 نفره شرايطش بسيار بدتر شد و در ادامه راه دو بار ديگر هم دروازهاش باز شد تا بازي را 4 بر صفر بازنده باشد.

خوشحالي دردسرساز به سبك مسي

البته جنجاليترين صحنه اين شهرآورد در دقيقه 84 رقم خورد جايي كه نبيل فكير گل پنجم تيمش را زد و در اقدامي عجيب تصميم گرفت پيراهنش را به سبك خوشحالي مسي از تن دربياورد و مقابل هواداران عصباني سنتاتين بگيرد! اين موضوع و البته نتيجه سنگين شكستي كه تيم سنتاتين متحمل شده بود باعث شد تا تماشاگران عصباني وارد زمين شوند؛ عدهاي به قصد گوشمالي نبيل فكير و عدهاي ديگر به قصد گوشمالي دادن بازيكنان خودي! اقدام به موقع پليس و نيروي امنيت ورزشگاه مانع آسيبديدگي بازيكنان شد و آنها به موقع به رختكن فرستاده شدند ولي پرتاب سنگ و اشيای مختلف تا چندين دقيقه بعد هم ادامه داشت. در نهايت 40 دقيقه بازي قطع شد تا اينكه داور مسابقه تصميم گرفت دقايق باقيمانده را هم برگزار كند. بازيكنان بعد از 40 دقيقه وقفه دوباره به زمين برگشتند و 6 دقيقه پاياني را بازي كردند؛ ولي اين بار بسياري از هواداران سنتاتين از ورزشگاه رفته بودند و فقط فرياد خوشحالي هواداران ليون بود كه به گوش ميرسيد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی