۰
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیم‌فصل اول لیگ برتر تمام شد و حالا همه تیم‌ها در حال آماده‌سازی خود برای دور برگشت این مسابقات هستند (البته یک بازی معوقه بین پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان هنوز باقی مانده است) در همین رابطه با توجه به در پیش بودن و آغاز مهلت نقل و انتقالات زمستانی، بدون شک شاهد رفت و آمدهای زیادی در جمع تیم‌های لیگ برتری خواهیم بود.

استقلال امروز و فردا ۴ نفر را اخراج می‌کند!

به گزارش خبرورزشی، اتفاقاً عصر دیروز این شایعه مطرح شده بود که باشگاه استقلال امروز نام ۴ بازیکن کنار گذاشته شده خودش برای دور برگشت لیگ برتر را اعلام میکند تا راه برای جذب نفرات جدید باز شود. به احتمال زیاد مجتبی جباری و یعقوب کریمی در زمره نفرات کنار گذاشته شده محسوب میشوند و مهرههایی چون بیتسعید، پادوانی و شهباززاده هم از جمله بازیکنانی هستند که اگر قضیه کنار گذاشتن آبیها جدی شود، روی لبه تیغ قرار میگیرند.

یکی از مدیران باشگاه استقلال در واکنش به این مسئله، شایعه فوق را تأیید نکرد ولی پیرامون جدا شدن بازیکنان به خبرورزشی گفت: اینکه شنبه (امروز) ۴ نفر را کنار میگذاریم شایعه است و هنوز هیچ تصمیمی به صورت قطعی اتخاذ نشده ولی با توجه به شرایط موجود، به احتمال زیاد باید طی روزهای آتی تکلیف نفرات جدا شده را به طور کامل مشخص کنیم چون میخواهیم تکلیف خودمان با بازیکنان جدید مد نظر شفر را مشخص کنیم. از طرف دیگر به هر حال نفراتی که در دور برگشت جزو لیست ما نخواهند بود هم حق ادامه دوران فوتبال خود را دارند و باید سریعتر تکلیفشان را معلوم کنیم تا فرصت کافی برای پیدا کردن تیم جدید را از دست ندهند و زودتر راهی تیم دیگری شوند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی