۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز برانکو ایوانکوویچ قبل از شروع تمرین، دقایقی به شکل خصوصی با مهدی طارمی به گفت‌و‌گو پرداخت.این گپ و گفت به ماجرای روز یک‌شنبه برمی‌گشت که مهدی طارمی صراحتاً به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس مبنی بر تمدید ۲ ساله قراردادش پاسخ منفی داده بود. شاید شما هم کنجکاو باشید که بدانید بین برانکو و مهاجم ملی‌پوش چه گذشته است؟

۲ پنجره نقل و انتقالات ما را بستی، حالا می‌خواهی بروی؟

به گزارش خبرورزشی، شنیدیم شروعکننده صحبت برانکو بوده است. مرد کروات با گلایه، خطاب به مهدی طارمی گفت: «با سفر به ترکیه و برگشتن به ایران بدون توجه به قراردادی که داشتی محروم شدی و ما را بیچاره کردی! باعث شدی ۲ پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شود و نتوانیم دیگر بازیکن بگیریم. اگر هم از پرسپولیس بروی ما نمیتوانیم تابستان بازیکن بگیریم و باید بمانی و کمک کنی...»

اما جواب مهدی طارمی هم در نوع خود جالب بوده است: «نه، نمیتوانم بمانم. من الان ۲۵ ساله هستم و ۲ سال دیگر ۲۷ ساله میشوم. آن وقت دیگر نمیتوانم به اروپا بروم و اگر قرار است بروم بهتر است پس از جام جهانی روسیه بروم. حتی اگر نیمکتنشین هم شوم در پرسپولیس نمیمانم و شما هم از من دلخور نباشید!»

آنچه خواندید بخشی از گفتوگوی خصوصی برانکو با مهدی طارمی بود که به گوشمان رسید و نوشتیم.

به راستی مقصر کیست؟ مهدی طارمی یا برانکو ایوانکوویچ؟

به اعتقاد ما مقصر اصلی مسئولان باشگاه هستند که بلافاصله پس از حکم فیفا و محرومیت ۴ ماهه مهدی طارمی به فکر تمدید قراردادش نیفتادند.

مهدی طارمی میخواهد به اروپا برود و سقف بازی او در ایران (حداقل به زعم خودش!) پر شده است. برانکو هم حق دارد نگران محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی آینده باشد و به هر دو نمیتوان خرده گرفت.

با این حال پیشبینی میشود مهدی طارمی پس از پایان محرومیتش توسط برانکو، روی نیمکت بنشیند اما بعید میدانیم به تمدید قراردادش تن بدهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی