نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن خان‌محمدي مدافع راست پرسپوليس در اواخر دهه 70 و اوايل دهه 80 همراه رضا جباري به ورزشگاه پژوهشگاه نفت رفت تا كنار پرسپوليسي‌ها باشد. خان‌محمدي در اين مورد به ما گفت: «هر جا كار خيري در ميان باشد، فوتباليست‌ها بايد پيشقدم شوند. فكر مي‌كنم 12، 13 سالي مي‌شد كه اطراف تمرين و بازي‌هاي پرسپوليس آفتابي نمي‌شدم اما براي انجام كار خير، بالاخره اين طلسم شكست و دوباره به محل تمرين رفتم.»

به گزارش خبرورزشی، او اضافه كرد: «همه چيز در حال حاضر با آن زمان كه ما فوتبال بازي ميكرديم، خيلي فرق كرده است. باور كنيد پاركينگ اتومبيلها را كه ديدم، خدا را شكر كردم كه وضعيت مالي بچهها تا اين حد خوب شده است. در سالهاي قبل، بهترين اتومبيلي كه در پاركينگ محل تمرين پرسپوليس بود، يك پژو 504 بود اما حالا بچهها اتومبيلهاي خوبي سوار ميشوند و بابت اين مسئله بايد خدا را هزاران بار شكر كنم.»

خانمحمدي در مورد شرايط پرسپوليس افزود: «همه چيز خوب است و خيلي ايدهآل پيش ميرود. پرسپوليس مربي فني و آقايي دارد كه به تيم شخصيت داده است. زماني كه برانكو سرمربي تيم ملي بود، دو بار مرا به اردو برد اما براي بازيهاي ملي خط زد. از آن زمان تا امروز، اخلاق برانكو تغيير نكرده البته بهتر و شوختر از قبل شده اما همان مرد جنتلمني است كه در ذهنمان تصور ميكرديم.»

مدافع پيشين سرخپوشان ادامه داد: «آمدن افشين پيرواني در كنار حضور كريم باقري نيز از ديگر اتفاقات خوب براي پرسپوليس است. انشاءا... با كمك اين بازيكنان و هواداران، پرسپوليس بتواند بار ديگر قهرمان ليگ برتر شود و طرفدارانش را خوشحال كند. بچهها بايد بازي جلوي نفت تهران را هم جدي بگيرند تا در تهران بار ديگر برنده شوند. مردم اين تيم را واقعاً دوست دارند.»

خانمحمدي در نهايت گفت: «برانكو از ديدن ما سر تمرين خيلي خوشحال شد و بارها اين موضوع را گفت كه اميدوار است هميشه چند پيشكسوت در كنار تيم باشند و به بازيكنان روحيه بدهند. البته او شوخي جالبي هم با ما كرد و به نوعي طعنه زد. او به من و رضا جباري گفت من هر روز جوانتر ميشوم اما شما دو نفر هر روز به سمت پير شدن پيش ميرويد!» 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی