نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت معتبر مراکشی در تحلیلی جالب به دغدغه های شیرین سرمربی فرانسوی برای مقابله با ایران پرداخت.

تردیدهای رنارد برای مقابله با ایران

به گزارش خبرورزشی، در فاصله شش ماه تا آغاز رقابت های جام جهانی 2018 روسیه رسانه های مراکشی در گزارش های تحلیلی خود به وضعیت تیم ملی این کشور برای بازگشت به بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی جهان بعد از غیبت 20 ساله پرداخته و مدعی شدند سرمربی فرانسوی با دغدغه های بسیار شیرینی در این راه روبرو است.
سایت nieuws.marokko در اولین روزهای سال میلادی در گزارشی کامل به شرایط تیم ملی مراکش پرداخت و نوشت:« شیران اطلس آماده تجربه یکی از بهترین سال های فوتبالی خود در دو دهه گذشته هستند چون هم طلسم صعود به جام جهانی را شکستند هم این که هر روز با اوج گیری یکی از ستاره های نسل جدید در لیگ های معتبر اروپایی هستند که آخرین موارد در آردیویسه هلند بود که بیشتر نگاه  باشگاه های این کشور را معطوف ستاره های جوان مراکشی کرده است».
در ادامه این گزارش آمده است:« هروه رنارد سرمربی مشهور فرانسوی حالا در فاصله چند ماه تا آغاز جام جهانی نه تنها دغدغه برگزاری بازی های تدارکاتی برای مقابله با هم گروه های خود را دارد بلکه در انتخاب فهرست اصلی که تنها شامل 23 بازیکن خواهد بود نیز با تردیدهای شیرینی روبرو شده است چون قلم قرمز کشیدن روی نام هر بازیکنی می تواند برای او تبعات و افسوس هایی داشته باشد».
نویسنده سایت nieuws.marokko با اشاره به بازی اول مراکش با ایران در جام جهانی در ورزشگاه سن پطرزبورگ نوشت:« رنارد در تمام یک ماه گذشته در نشست هایی که با دستیاران و مسئولان فنی فدراسیون فوتبال مراکش داشت پیرامون فهرست نهایی خود برای جام جهانی بحث و تبادل نظر داشت تا با بهترین ترکیب به مصاف بازی حساس و سرنوشت ساز با ایران برود. مربی فرانسوی که نمی تواند روی نام پدیده های فعلی مراکش قلم قرمز بکشد دو هفته قبل از بازی با ایران باید فهرست 23 نفره خود را منتشر و در اختیار فیفا قرار دهد اما هنوز تردیدهای زیادی برای این انتخاب دارد».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی