نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: از ماه پیش استقلال خوب بازی می‌کند و چند بازی است که گل نخورده است. در استقلال تحول عظیمی رخ داده است.

دایی: در استقلال تحول عظیمی رخ داده است

به گزارش خبرورزشی،علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال، اظهار داشت: فردا بازی خیلی مهمی داریم. از ماه پیش استقلال خوب بازی میکند، چند بازی است که گل نخورده است، خیلی خوب بازی میکند، استقلال هواداران زیادی دارد و بازیکنان خوبی هم دارد. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: استقلال کادر فنی بسیار خوبی دارد و تحول عظیمی در نحوه بازی این تیم صورت گرفته است. بدون شک ما با تیم بزرگی بازی داریم و در طول هفته هم سعی کردیم خوب کار کنیم و مطمئن باشید فردا برای سه امتیاز بازی به زمین میرویم و اصلاً به یک امتیاز بسنده نخواهیم کرد. بازیکنان من میخواهند فردا برنده باشند و انشاءالله که یک بازی خوب انجام بدهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با جدایی محمد عباسزاده از این تیم موافق است یا خیر، گفت: عباسزاده و باشگاه نساجی قائمشهر به باشگاه نامه زدهاند و این بازیکن با من هم صحبت کرده و باشگاه هم در تلاش است یک مهاجم را جذب کند اگر این بازیکن مدنظرمان را بگیریم کسی را به زور نگه نمیداریم و با جدایی عباسزاده موافقت خواهیم کرد. این بازیکن به دلیل شرایط خانوادگی که دارد، ماندن در تهران برایش سخت است و اگر باشگاه بازیکن مدنظر ما را جذب کند عباسزاده را به نساجی قائمشهر میدهیم.

وی در مورد اینکه دادکان مسئول تیمهای صنعتی در وزارت صنعت شده و تیمهایی مثل سپاهان و ذوبآهن مشکل مالی ندارند اما سایپا مشکل مالی دارد و اینکه او صحبتی در این رابطه میتواند بکند تا به باشگاه کمک شود، اظهار داشت: من که نمیتوانم صحبتی بکنم. کار من چیز دیگری است. مسئول فنی تیم سایپا هستم. البته آقای دادکان را خیلی دوست دارم، او بزرگتر ماست، همیشه هم بوده، افتخار میکنم که زیر نظر مدیریت او برای تیم ملی بازی کردم از این مسائل هم خبر ندارم که بخواهم نظر بدهم. مشکلات مالی ما عدیده است، زمین تمرینمان را نتوانستیم تعویض کنیم، زمین تمرینمان مشکل دارد، تیمی که نه هوادار دارد نه زمین مناسب نه نظم مالی مناسب خیلی چیزهایش به هم میخورد. فردا نوزدهمین بازی ما در لیگ برگزار میشود و هفته نوزدهم تمام میشود اما تاکنون فقط ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. هیچ جای دنیا چنین چیزی رایج نیست. البته باشگاه و مدیریت در تلاش هستند تا مسائل را حل کنند، مدیریت کارخانه هم تلاششان را میکنند تا مشکلات این هفته یا هفته بعد حل شود.

دایی در مورد اینکه او مسئول آرام کردن بازیکنان تیم باشگاهش شده است، اظهار داشت: مطمئناً باید آرامش باشد تا راحتتر کار کنیم، همه مربیان دوست دارند در آرامش کار کنند اما در این ۴-۵ سال من یکسری مسئولیتهای دیگر هم به گردنم گذاشته شده است ، اینگونه کار کردن سخت است، امیدوارم مشکلات مالی باشگاهها تمام شود تا باشگاه و بازیکن راحت بتوانند به حیات و فوتبال خود ادامه بدهند.

به گزارش فارس، سرمربی سایپا در پایان نشست خبری، در خصوص اتفاقاتی که در خصوص نقل و انتقال مهدی طارمی رخ داده است، گفت: من که نمیتوانم تصمیمگیرنده باشم و خودم را نمیتوانم جای بازیکن قرار بدهم، هنگامی که من به قطر رفتم مشکل مالی داشتم و شما باید دلایل بازیکن را ببینید. طارمی مطمئناً بهترین تصمیم را برای زندگیاش میگیرد و ما نمیتوانیم به جای او تصمیم بگیریم. در مورد انتقال او به تیم ترکیهای هم او خودش پاسخگو است و نمیدانیم چه اتفاقی در آنجا افتاد، شما هم دیدید در این پرونده هیچکس پاسخگو نبود.  حتماً او یکسری شرایط را بهتر دیده که به قطر برود چون یک بازیکن باید آرامش شغلی و فکری داشته باشد تا به موفقیت برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی