نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در یادداشتی نسبت به شکست زردپوشان در شهرآورد اصفهان و حاشیه‌های این دیدار واکنش نشان داد.

واکنش مدیر عامل سپاهان به شکست در دربی

به گزارش خبرورزشی و به نقل از پایگاه خبری سپاهان، در یادداشت محسن طاهری آمده است: در اینکه هوادار همیشه بُرد می­خواهد شکی نیست، ولی نحوه انتقاد حاصل از باخت شرایط خودش را دارد. بعضی­ها فقط مخالف هستند و همیشه دوست دارند، انتقاد کنند. مهم نیست تیم چه کار می­کند! فقط ساز ناکوک می­زنند، حتی زمانی­ که تیم هم میبرد از لزوم زدن گل­های بیشتر می­گویند!

ما همه انتقادها، گلایهها و نقطه نظرات عزیزان را می­شنویم و سعی می­کنیم که در راستای ارتقا و تقویت تیم تمام تلاشمان را انجام دهیم، اما در این راه نباید جانب احترام از هر دو طرف برداشته شود. خیلی­ها اعتقاد دارند و می­گویند که سپاهان خوب بازی می­کند، ولی ما می­گوییم ما فقط نیازی به خوب بازی کردن نداریم، ما نیاز به گرفتن سه امتیاز داریم. تیر دروازه یا شوت خوب زدن و خَلق موقعیت، برد به ارمغان نمیآورد. پس باید تور دروازه حریفان را تکان بدهیم تا سه امتیاز را نصیب خود کنیم. اگر هر هوادار و تماشاگر احساس پیروزی تیم خود را دارد ما نیز دقیقاً همین حس را در اندازه­های بالاتری داریم.

خود ما از بازیکنان و مربیان ورزشی هستیم که در میادین مختلف همواره مورد تشویق و تمجید و انتقاد بوده­ایم و در خیلی از مسابقات با برد از زمین خارج شده­ایم، ولی ورزش برد و باخت و مساوی دارد، پس باید تحمل نتایج خارج از انتظار را نیز داشته باشیم، ولی نباید این حس باخت و مساوی غالب شود. سرمربی باید قدر بازیکنان خود را بداند و در استفاده از آنها بهترین بهره را ببرد و هر بازیکنی که به بازی گرفته می­شود باید تمام سعی و تلاشش را برای انجام یک بازی قوی انجام دهد.

یک نکته را فراموش نکنیم ... سپاهان یک باشگاه است و برای ارزیابی یک باشگاه باید همه رشتههای آن را در نظر قرار داد. اگرچه فوتبال ویترین هر باشگاهی است، ولی مسئولیت اجتماعی یک باشگاه رسیدگی به کلیه رشته­های فعال در آن است و این دور از انصاف است که فقط فوتبال بزرگسالان را ملاک ارزیابی یک باشگاه قرار دهیم.

این موضوعات را هم یادآور می­شوم که برای نتیجهگیری باید استراتژی لازم از طریق سرمربی تیم اجرا شود و جهت تغییرات نظر کمیته فنی باشگاه خیلی مهم و کارگشا خواهد بود. برای گرفتن بازیکنان جدید نیز طبق نظر سرمربی و تأیید کمیته فنی بازیکنانی به خدمت گرفته شدند که مشکلات تیم برطرف شوند، ولی در صورت نیاز و درخواست و تأیید کمیته فنی نفرات جدید نیز به خدمت گرفته می­شوند. قطعاً اولتیماتوم به کادر فنی و بازیکنان داده می­شود و کارت زرد پررنگی به همه نشان می­دهیم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی