نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهم‌ترين مشكل پرسپوليس در حال حاضر، كارت‌هاي مفت و مجاني است كه بازيكنان اين تيم دريافت مي‌كنند و تيم را به دردسر مي‌اندازند.

اخطار بگيرند، جريمه می‌شوند

به گزارش خبرورزشی، در همين دو بازي گذشته، محسن مسلمان، شجاع خليلزاده وكمال كاميابينيا به خاطر اعتراض به داوران، اخطار سوم را گرفتند و از بازي براي پرسپوليس محروم شدند. موضوع اعتراض به داوري يا رفتارهاي خودسرانه در زمين بازي كه منجر به دريافت اخطار غيرفني شود، بارها در اين فصل و البته فصل قبل براي پرسپوليسيها رقم خورده بود اما در ليگ قبلي، پرسپوليس بازيكنان زيادي در ليست خود ميديد و چندان به مشكل برنميخورد ولي در اين فصل، شرايط كاملاً عوض شده است.

 فصل پيش كه تمام شد، بازيكنان پرسپوليس منتظر تسويهحسابها بودند اما اين اتفاق تا اواسط اين فصل رخ نداد. وقتي هم پرسپوليسيها براي تسويهحساب راهي باشگاه شدند، فهميدند كه به طرز عجيبي، بخشي از قراردادشان به دلايل مختلف كسر شده است. از جمله اين موارد، دريافت كارتهاي زرد و قرمز در طول فصل قبل بود. گويا در قرارداد اين فصل بازيكنان نيز بندي گنجانده شده بود مبني بر اين كه اگر اخطار و اخراج بيموردي داشته باشند، درصدي از قراردادشان كسر ميشود. بندي كه در قرارداد تكتك بازيكنان اين فصل پرسپوليس نيز وجود دارد اما آنها توجه چنداني به اين بند نميكنند. عجيب اين كه پرسپوليسيها نسبت به كسر از قراردادشان كه در فصل قبل اتفاق افتاد، حسابي شاكي و عصباني هستند و نميتوانند عصبانيتشان را پنهان كنند. آنها پشتسر هم در مصاحبههايشان ميگويند بايد رقمي كه بابت اخطار و اخراجهايشان كسر شده، به حساب آنها برگردانده شود.

برانكو در فصل قبل، در خصوص اخطارهاي بيهوده بارها به بازيكنانش تذكر داده بود. البته در كنار اين تذكرها، هر بار با سؤالي از جانب رسانههاي گروهي مبني بر كارتهاي رنگي بيشماري كه بازيكنان پرسپوليس ميگيرند، مواجه ميشد، به حمايت از شاگردانش ميپرداخت و ميگفت: «در فوتبال نميتوانيم منتظر بشينيم تا ما را كتك بزنند و دروازهمان را باز كنند. به همين دليل است كه گاهي كارت ميگيريم.» اين فصل نيز روند اخطارهاي پرسپوليس به قدري نگرانكننده بود كه برانكو وارد عمل شد و چند بار ديگر به شاگردانش بابت اين اخطارهاي بيمورد تذكر داد. البته اشتباهات داوري در ديدارهاي پرسپوليس زياد شده و اين موضوعي است كه به تأييد كارشناسان داوري در برنامههاي تخصصي فوتبال نيز رسيده است اما اعتراض بازيكنان پرسپوليس به عملكرد داوري در زمين بازي اصلاً جالب توجه نيست و از اين رو آنها مدام محروم ميشوند. اگر اين روند ادامه داشته باشد، آنها در پايان فصل نيز با كسري از قراردادشان مواجه خواهند شد و موضوعات جديدي برايشان به وجود ميآيد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی