نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرشاسبی را نه دیده ام و نه با او حرف زده ام اما احساس می کنم که راه درست را می رود.

یادداشت سردبیر| آقای سرپرست طرفداری  از دروغ نه در آئین ماست و...

به ترکیه رفت و در دیدار با مدیران ریزه اسپور به تخلف اشاره و تقاضای گذشت از 750 هزار یورو کرد. ترک ها پذیرفتند. حالا دلیل خیلی مهم نیست. سران سیاسی توصیه کرده اند یا باشگاه ریزه اسپور از صداقت باشگاه پرسپولیس خوشش آمد یا هر چیز دیگری. این راه راه درست بود. 
پیش از گرشاسبی- طاهری اصلا قبول نداشت که پرسپولیس و مهدی طارمی تخلف کرده اند. چند هزار دلاری یا چند صد هزار دلاری تقدیم به وکیل سو ئیسی شده بود تا حکم را برگرداند و پنجره را باز کند. اما خدا وکیلی تا اکنون کدام یک از شکایت هایی که ما به دادگاه بین المللی ورزش برده ایم برگشته؟ کدام یک ؟ 
آنهایی که در فیفا نشسته اند از ما بهتران نیستند و همین طور علیه السلام، اما دست کم پیش از صدور رای همه مدارک را می بینند. همه راه ها را می روند و رایی می دهند که غیر قابل بازگشت باشد. 
دیشب هم که مهدی طارمی هم چیز را فاش کرد. به وضوح الان می توانیم بگوییم رای صادره عادلانه بوده و به قوت خود باقی است و بر همین اساس بود که روز قبل خبر زدیم یک خبر بد برای پرسپولیس، پنجره زمستانی باز نمی شود. 
جای نگرانی نیست از اینکه مهدی طارمی دیشب در برنامه 90 حقیقت را روشن کرد. مقصر عادل فردوسی پور نیست. پیش تر هم گفته بودیم. مهدی طارمی تحصیلات دانشگاهی که ندارد. شاید هم دیپلم را به زور گرفته باشد. او را چه به حقوق آنهم حقوق بین الملل. اظهر من الشمس بود که به او گفتند بیا فوقش جریمه اش را می دهیم!
مهدی طارمی اشتباه کرد. پرسپولیس هم همین طور. توصیه امروز ما به گرشاسبی این است که اگر براش محرز شده که پرسپولیس تخلف کرده اعتراض به رای را پس بگیرد. دلاری برای وکیل سو ئیسی خرج نکند. اگر قرار باشد پرسپولیس فصل آینده با همین تیم قهرمانی را از دست بدهد بهتر از این است که باشگاه بر دروغ اصرار ورزد و از راه نادرست شرایط را تغییر دهد. این پنجره همیشه بسته نمی ماند و فوتبال ادامه دارد. اما مهدی طارمی های آینده و مدیران آینده پرسپولیس یاد می گیرند که بار کج به منزل نمی رسد. 
آقای گرشاسبی بهتر از ما می داند فوتبال بازی جوانمردان است. او بهتر از ما می داند که شعار فیفا چیست... 
اعتراف به اشتباه و پس دادن تاوان اشتباه شجاعتی است که شک نداریم آقای گرشاسبی آن را به تیم تزریق خواهد کرد و پاسخ یک اشتباه رفتار اشتباه نیست چون اینطوری اشتباه است که روی اشتباه تلمبار می شود و تیم را غرق خواهد کرد. 
طرفدارای از دروغ نه در آئین ماست و نه در راه و رسم مان ...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی