۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر روابط عمومی پرسپولیس به درخواست معاون ورزشی استقلال جهت محرومیت این تیم و مهدی طارمی واکنش نشان داد.

باشگاه پرسپولیس: معاون ورزشی استقلال فرافکنی می‌کند

به گزارش خبرورزشی، پندار خمارلو  در واکنش به اظهارات پندار توفیقی از مسئولان باشگاه استقلال که خواسته بود با باشگاه پرسپولیس برخورد صورت بگیرد و حتی بحث قهرمانی این تیم در لیگ برتر در فصل گذشته مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: در پی اتفاقاتی که از شب گذشته رخ داد به دستور آقای گرشاسبی سرپرست باشگاه به واحد حقوقی مسائل با جدیت در حال پیگیری است. البته باید بگویم که در پی مسائلی که رخ داده وکیل سوئیسی باشگاه امروز با ما تماس گرفت و عنوان کرد که از پیگیری لغو محرومیت از پنجره نقل و انتقالات تابستانی انصراف داده است. او گفت که متأسفانه در کشور ایران همه دست به دست هم دادهاند تا باشگاه پرسپولیس محروم شود و این برای من مایه تأسف است چرا که در هر کشور دیگری چنین مسئلهای رخ بدهد همه ارکان فوتبال کمک میکنند تا این مسئله رفع شود اما در ایران این موضوع برعکس است.

وی افزود: متأسفانه شاهد هستیم باشگاهی که اختلاف امتیازش در جدول ردهبندی با پرسپولیس بیش از انگشتان سه دست است به دلیل اینکه در زمین بازی نمیتوانند رقیبی برای ما باشند به بازیهای نخنما شده و حاشیهسازی در بیرون زمین روی آوردند. برای ما جای تعجب است که معاون ورزشی یک باشگاه به جای اینکه در کنار تیمش باشد و او را در استادیومها مشاهده کنیم به بحثهای فرافکنانه روی آورده است. این فرد به جای اینکه به مشکلات فراوان تیم خودش برسد به دنبال تسویه حساب با پرسپولیس خارج از زمین فوتبال است. 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مطمئناً تکرار قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر برای آقایان دغدغه شده و از این اتفاق میترسند چرا که با وعده و وعید به هوادارانشان امیدهای واهی دادند و حتی مدعی شده بودند که در جدول پرسپولیس را میگیرند. اما حالا که میبینند در زمین فوتبال رقیب ما نیستند به دنبال بازیهای نخنما شده و قدیمی رفتهاند تا با اصطلاح برای ما حاشیهسازی کنند. واقعاً از اتفاقات رخ داده از سوی بعضیها متأسف هستیم آقایان به جای اینکه حواسشان به تیم خودشان باشد و مشکلات متعدد خود را حل کنند از پرسپولیس مایه میگذارند چون میدانند در داخل زمین رقیب ما نیستند.

خمارلو خاطرنشان کرد: از این طریق به آقایان هشدار میدهیم که اگر بخواهند اینچنین بحثهای واهی را ادامه بدهند از طریق کمیته انضباطی و کمیته اخلاق پیگیر این جریانسازیهای واهی خواهیم شد.

وی افزود: بهتر است آقایان بدانند که به پرونده پرسپولیس در فیفا با پیگیری جزئیات پرداخته  شده و مهدی طارمی به صورت کاملاً قانونی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بازی کرد اما از زمانی که او محروم شد ما به تصمیم فیفا احترام گذاشتیم و دیگر از این بازیکن استفاده نکردیم. متأسفم که بگویم وکیل سوئیسی ما عنوان کرد مدارک جدیدی از ایران برای فیفا ارسال شده تا شانس بخشش محرومیت نقل و انتقالات تابستانی ما به پایینتر حد برسد. این مسئله برای ما معضل شده اما دست از تلاش برای رسیدن به حق پرسپولیس برنمیداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی