نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی ایران در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه نود در مورد روند آماده‌سازی ملی پوشان لیگ برتری اظهار کرد: نمی‌توانیم اسم مرکز PECرا مینی‌کمپ بگذاریم چون ما به این برنامه احتیاج داریم و به کمک بازیکنان، مربیان و باشگاه‌ها که همه با هم تعامل دارند، آن را با یکدیگر دنبال می‌کنیم.

کی‌روش: توجهی به نام باشگاه بازیکنان ندارم

به گزارش خبرورزشی، کارلوس کی روش گفت: برنامهای اصولی در نظر گرفتهایم که از نگاه پایهای تمرکز بازیکنان را از نظر تاکتیکی، تکنیکی و فیزیکی و روحی روانی حفظ میکند؛ جام جهانی قرار است در بالاترین سطح برگزار شود؛ ما در سختترین گروه قرار گرفتیم، پس بازیکنان باید با تمرکز کامل در این رقابتها حضور پیدا کنند.


کیروش اضافه کرد: ساختن این مجموعه(PEC) تقریبا هفت سال به طول انجامید؛ هفت سالی که موجب شده بازیکنانمان الان در جایگاه بهتری قرار بگیرند؛ هدف اصلی ما این است فرصت خوب و آماده بودن در بالاترین سطح را در اختیار بازیکنان قرار دهیم؛ 40 بازیکن خودشان را برای حضور در جام جهانی آماده میکنند که سطحی بسیار بالا دارد؛ آمادهسازی و تلاش بیشتری باید انجام دهیم تا برای جام جهانی آماده شویم.

سرمربی تیم ملی ایران تصریح کرد: یک بار دیگر باید عرض کنم که با توجه به دانش و تجربه فوتبالی بینالمللی بنده، هدف اصلی من این است بازیکنان را در بالاترین شرایط بدنی حفظ کنیم تا آنها نه تنها برای تیم ملی، در فوتبال خود در لیگ ایران نمایش خوبی ارائه دهند و در بالاترین شرایط بهترین آمادگی را داشته باشند.


او در خصوص نحوه آمادهسازی ذهنی بازیکنان ابراز کرد: بخاطر اینکه بازیکنان یکی، دو روز در هفته اینجا و در کنار هم هستند، روحیه اتحاد و در کنار هم بودن بیشتر در بازیکنان شکل میگیرد؛ با توجه به اینکه عملکرد تمام بازیکنان را با جزئیات کامل مرور میکنیم اعتماد به نفس بالا و کاملتری بین آنها به وجود میآید.

کیروش تاکید کرد: همه بازیکنان برای ما در یک سطح هستند و نام باشگاهها فرق نمیکند؛ مهمترین نکته این است کل کادر فنی تیم در اختیار آنها برای بالا بردن سطحشان باشد؛ طبق شرایط بازیکنان، با توکل به خدا و تمرکز خودم، بهترین نفرات را انتخاب خواهم کرد.


سرمربی تیم ملی عنوان کرد: از تمام مربیان لیگ و مدیران باشگاهها به دلیل در اختیار گذاشتن بازیکنان و از تمام نفرات تشکر میکنم؛ تا اینجا همکاری خوب بوده و امیدوارم ادامه داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی