نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فریده شجاعی همسر زنده‌یاد منصور پورحیدری همچنان معتقد است قدرشناسی مردم و طرفداران استقلال از خدماتی که پورحیدری برای این باشگاه و تیم استقلال داشته بهترین اتفاق روزهای پس از سفر ابدی او است.

شجاعی: جام ندیده نیستم که کسی به ما جام هدیه کند

به گزارش خبرورزشی و به بهانه تولد منصور پورحیدری و بازی استقلال مقابل صنعتنفت آبادان که آن مرحوم روزی سرمربیاش بود با فریده شجاعی حرف زدیم.

* باشگاه استقلال تولد منصورخان را تبریک گفت...

شنیدم که در سایت باشگاه اشارهای به این موضوع داشتند ولی هیچکس از باشگاه به ما تلفن نکرد! نه فقط این بار بلکه از روزی که پورحیدری از دنیا رفت تا امروز هیچکس با ما تماسی نگرفته است. نه اعضای هیئتمدیره، نه مسئولان باشگاه! هیچکس. به جای تبریک روی سایت طلبش را بدهید.

* رفقای آن مرحوم چطور؟

دوستان منصور هم همان پارسال تماسهایی میگرفتند ولی دیگر آنها هم سراغی از ما نمیگیرند!

* حالا که باشگاه روی سایتش تبریک گفته طلب آن مرحوم را هم دادند؟

فعلاً که هیچ خبری نیست. انواع و اقسام مصاحبهها را کردهام. حتی دیروز با یک برنامه تلویزیونی هم مصاحبه داشتم که آنجا هم در همین ارتباط حرف زدم.

* اما مردم تشویق جانانهای در ورزشگاه انجام دادند.

بله! همین برای ما ارزش دارد. همین که هر بازی دقیقه 22 اسم پورحیدری را صدا میزنند یک دنیا ارزش دارد. ضمن آن که این هفته تولدش را هم تبریک گفتند و واقعاً از این بابت ممنونشان هستم. همین مهم است.

* بازی مقابل پارس جنوبی جم را دیدید؟

این برد شب قبل از تولد منصور بود و فکر میکنم این 4 گل هدیه خوبی به روح منصور بود.

* استقلال این هفته در نیمهنهایی جام حذفی با صنعتنفت بازی دارد، پیشبینیتان از این دیدار چیست؟

ما از دوران جوانی تحت هر شرایطی، چه منصور با استقلال کار میکرد و چه کار نمیکرد همواره خواهان پیروزی این تیم بودیم و این بار هم اتفاق جدیدی رخ نداده است. امیدواریم استقلال بتواند در این دیدار به پیروزی برسد و راهی فینال شود. قطعاً این اتفاق باعث خوشحالی هواداران استقلال میشود. ما هم چیزی جز خوشحالی و موفقیت طرفداران استقلال را نمیخواهیم.

 * از شرایط صنعتنفت خبر دارید؟

نه! اما شنیدم که آنها هم تیم هجومی و خوبی هستند. در واقع از قدیم که خود منصور هم سرمربی صنعتنفت بود همیشه این تیم را با همین شکل و شمایل میشناختیم.

* چه خاطراتی با شنیدن اسم این تیم برایتان زنده میشود؟

منصور خودش مدتی سرمربی این تیم بود و طبعاً ما هم پیگیر نتایجش بودیم.

*... شما هم همراهشان به آبادان رفته بودید؟

خیر. او فقط یک بار ما را به آبادان برد. منصور عادت داشت وقتی در تیمی خارج از تهران مربیگری میکرد همانجا میماند و خیلی دیر به دیر به تهران میآمد.

* پس از درگذشت پورحیدری، استقلالیها میخواستند یک جام به روح آن مرحوم هدیه کنند ولی هر بار نشده است. امسال فعلاً خبری از این وعدهها نیست؟

منصور پورحیدری نیازی به این جامها ندارد. اگر هم جامی به دست میآید باید آن را به هواداران تقدیم کنند. شکر خدا پورحیدری در دوران حیاتش همهجور جامی را گرفت، چه در داخل ایران که بارها با استقلال قهرمان شد چه در جام باشگاههای آسیا چه در بازیهای آسیایی با تیم ملی و انواع و اقسام مقامهای دومی و سومی در قاره که نشاندهنده تواناییهای منصور بود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی