نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیروس دین‌محمدی پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در آسیا باید بسته بازی کند و نباید به حریفان فضا بدهد.

استقلال پرسپولیس را در دربی می‌برد

به گزارش خبر ورزشی، سیروس دینمحمدی در مورد پیروزی ۳ بر صفر استقلال مقابل سپیدرود رشت، گفت: بازی خیلی خوبی بود در این مسابقه هافبکهای استقلال به خط حمله اضافه میشدند و موقعیتهای گلزنی خوبی هم برای هافبکها خلق شد. به نظر من جباروف یکی از تأثیرگذارترین و محوریترین بازیکنان استقلال است. این بازیکن در بازی با سپیدرود به خوبی با فرشید اسماعیلی هماهنگ بود و همکاری این دو هافبک باعث شد که بارها استقلال صاحب موقعیت گلزنی شود.
او افزود: استقلال به نظر من نباید با دو هافبک دفاعی بازی کند اگر استقلال همیشه مثل بازی با سپیدرود روزبه چشمی را به عنوان هافبک دفاعی داشته باشد و امید ابراهیمی یک پله از او جلوتر بازی کند موفقتر است. به نظر من سبک بازی داریوش شجاعیان و سرور جباورف شباهت زیادی به هم دارد و شاید بهتر است که یکی از این دو نفر فقط در ترکیب استقلال قرار بگیرد. همانطور که در بازی ذوبآهن دیدید حضور آن دو نتوانست خیلی موفق باشد اما در بازی با سپیدرود همکاری جباروف و اسماعیلی عالی بود.
این پیشکسوت استقلال در مورد اینکه پرسپولیس را میتوان قهرمان لیگ دانست اما آنها برای دربی کری میخوانند و میگویند در این مسابقه دور قهرمانی خواهند زد،گفت: شرایط دربی با همه بازیها فرق میکند، پرسپولیس را میتوان قهرمان لیگ دانست اما واقعیت آن است که استقلال هم در این فصل میتواند جام حذفی را بگیرد ضمن اینکه بازیکنان استقلال میخواهند تواناییهایشان را ثابت کنند و بگویند این فصل اتفاقات باعث شد که از نظر امتیازی به پرسپولیس نرسند بنابراین در دربی ممکن است استقلال پیروز شود.
دینمحمدی در مورد دیدار هفته آینده استقلال با الریان قطر گفت: الریان تیم خیلی خوبی است سبک بازی در آسیا با لیگ برتر کاملاً متفاوت است من ۴، ۵ دوره تجربه حضور در آسیا را داشتهام به نظر من استقلال در آسیا باید به صورت بسته بازی کند. قطعاً شفر این مسائل را بهتر میداند تیمهای عربی مثل الریان به دنبال مالکیت توپ هستند و استقلال نباید به حریف فضا بدهد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در مورد دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول، گفت: علی سامره با مس رفسنجان در نیمفصل دوم عالی کار کرده و شاید بتوان این تیم را صدرنشین نیمفصل دوم دانست. ما هم شرایط سختی داریم و در تبریز میخواهیم سه امتیاز را بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی