۰
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی رئال مادرید دیدار برابر پاری سن ژرمن را یک فینال نمی‌داند.

زیدان: دیدار با پاری سن ژرمن برای ما فینال نیست

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از آس، رئال مادرید چهارشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود. زینالدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: در ابتدا تنها به فردا فکر میکنم. دیدارهای حذفی ۱۸۰ دقیقه است و ابتدا به بازی رفت فکر میکنیم نه چیز دیگری. ما نمیتوانیم نظرات مردم را نسبت به خودمان تغییر دهیم. تلاش خود را میکنیم و سعی خواهیم کرد از این بازی لذت ببریم. من سعی میکنم خیلی چیزها را به بازیکنانم انتقال دهم ولی بقیه مسائل از کنترلم خارج است. چیزی برای نشان دادن ندارم. برای من انجام بازی فوقالعاده، جذاب است. پاری سن ژرمن حریف سرسختی است که ما را به دردسر خواهد انداخت.

سرمربی رئال مادرید در مورد حضور bbC در ترکیب اصلی اظهار کرد: کل تیم برایم اهمیت دارد. همه بازیکنان شرایط بازی را دارند. بعدا درباره ترکیب اصلی صحبت خواهم کرد و باید ببینیم بازی چگونه آغاز میشود. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانیم بازی مورد نظرمان را ارائه دهیم.

سرمربی فرانسوی در ادامه افزود: خوشحال هستم که میتوانیم در چنین بازیهایی حضور داشته باشیم. اکنون زیر فشار خاصی قرار نداریم. مانند همیشه خود را برای این بازی آماده کردهایم. همیشه فشار وجود دارد اما یک چیز عادی است.  مانند همیشه از این بازی لذت خواهم برد.

کوتی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که دوست دارد زیدان به حضورش در رئال مادرید ادامه دهد اما در غیر این صورت اگر فلورنتینو پرس (رییس باشگاه رئال مادرید) از من بخواهد سرمربی این تیم شوم قبول خواهم کرد. زیدان در این رابطه اظهار کرد: او میتواند چنین سمتی را بر عهده بگیرد چون توانایی این کار را دارد. کوتی خود را آماده کرده است تا یک روز به مربیگری بپردازد. ممکن است در مادرید این اتفاق بیفتد و من این قضیه را خوب میبینم. مربیگری در مادرید رویای او است.

سرمربی رئال مادرید در ادامه دوباره به بازی فردا شب اشاره کرد و گفت: به آیندهام فکر نمیکنم تنها به بازی فردا فکر میکنم و تمرکزم روی این قضیه است. تنها کاری که ما میتوانم انجام دهیم کنترل بازی در زمین است. بقیه چیزها دست ما نیست. آینده برایم اهمیتی ندارد و تنها چیزی که برایم جذابیت دارد، انجام چنین بازیهای مهمی است.

زیدان در پایان اظهار کرد: بازی برابر پاری سن ژرمن یک فینال برای من نیست. این تنها یک دیدار در لیگ قهرمانان است. تنها کاری که باید انجام دهیم یک نمایش خوب است. اگر بتوانیم خوب بازی کنیم با توجه به تواناییهایمان نتیجه مورد نظرمان را کسب خواهیم کرد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی