۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است که شاگردان وینفرد شفر در دربی ۸۶ حداقل دو سه بار دیگر می‌توانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند.

زمانی: می‌توانستیم ۲، ۳ گل دیگر به پرسپولیس بزنیم

به گزارش خبرورزشی، درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 86، اظهار داشت: فکر میکنم یکی از بازیهای بسیار خوب استقلال را شاهد بودیم، چون آنچه را میخواستیم به پرسپولیس تحمیل کردیم و در نهایت هم نتیجه برتری صددرصدمان را در دقایق آخر نیمه اول گرفتیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم آنچه را میخواستیم به پرسپولیس تحمیل کردیم، چون آنها باید میآمدند که جبران کنند. همین اتفاق هم رخ داد، آنها آمدند، خسته شدند، دویدند و از دقیقه 70 به بعد، پرسپولیس آن پرسپولیس قبل نبود. این چیزی بود که کادر فنی ما ما طراحی کرده بود و من به آقای شفر تبریک میگویم. الان حسرت هفتههای اول را میخورم، حسرت آن هفتههایی که حرص میخوردم، اما حرفم به جایی نمیرسید. الان با آمدن شفر، تفاوت مربیها را میبینیم. شفر مربیای است که تمام هم و غماش شده رسیدگی به استقلال.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: از دقیقه 70 به بعد، پرسپولیس خسته شده بود و ما حداقل دو سه گل دیگر هم میتوانستیم به آنها بزنیم، اما همین برد هم شیرین بود. به همه تبریک میگویم و این برد را به لئاندرو پادوانی، بازیکن خوب استقلال تقدیم میکنم و امیدوارم هرچه سریعتر بهبود یابد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی