نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همان طور که می‌دانید فرشاد احمدزاده پس از پایان شهرآورد 86 در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «من قبول دارم که امروز افتضاح بازی کردم و از همه عذرخواهی می‌کنم و هر انتقادی کنید، حق دارید. با این حال خانواده‌ام هیچ گناهی نکرده‌اند که لایق این ادبیات باشند. اگر مشکل من هستم، چشم در پایان فصل خواهم رفت. اینکه در پرسپولیس باشم، افتخار و آرزوی من بود و هیچ‌کس بزرگتر از اسم پرسپولیس نیست.»

پشت پرده تهدید به جدایی احمدزاده

به گزارش خبر ورزشی، ظاهراً آنچه فرشاد احمدزاده در قالب تهدید و درد دل (!) در اینستاگرام نوشت، به دلیل حمله هواداران خشمگین از شکست پرسپولیس به صفحه شخصیاش بود اما شنیدیم پای مسئله دیگری در میان است.
شنیدیم فرشاد احمدزاده با پیشنهاد وسوسهانگیزی از سوی باشگاه الریان قطر مواجه شده و به دنبال جدایی است. بر همین اساس اهانت برخی هواداران احساساتی پرسپولیس را بهانه کرده که بتواند در پایان فصل به راحتی و بدون اعتراض دیگران به آن سوی آبها برود. گویا مبلغ پیشنهاد قطریها به شماره 10 پرسپولیس برای یک فصل رقمی معادل 500 هزار دلار است. در کنار آن پاداش برد در لیگ ستارگان قطر به دلار و مبلغ معتنابهی است و همین پول کلان میتواند هر فوتبالیستی را وسوسه کند. گویا الریانیها بازیهای خوب فرشاد احمدزاده در لیگ قهرمانان آسیا را دیده و او را پسندیدهاند.
قرارداد احمدزاده با پرسپولیس نیز در پایان فصل جاری به اتمام میرسد ولی هنوز زیر بار تمدید نرفته است. فرشاد میتواند در انتهای فصل به عنوان بازیکن آزاد از پرسپولیس جدا شده و به هر تیمی که دلش خواست، ملحق شود. البته احمدزاده برخلاف محسن مسلمان بازیکن مورد اعتماد برانکو است که مرد کروات اصرار زیادی به حفظ او دارد اما به هر حال گران شدن دلار و پیشنهاد قطریها را نمیتوان نادیده گرفت. بدین ترتیب اگر فصل آینده فرشاد احمدزاده را در لیگ ستارگان قطر دیدید، چندان تعجب نکنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی