نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی حاج‌اکبری هافبک اسبق استقلال گفت: باید شکست آسیایی مقابل العین را تلافی کرد.

حاج‌اکبری: تفکرات برانکو مقابل شفر قفل کرد!

به گزارش خبر ورزشی، علی حاجاکبری، هافبک اسبق استقلال درخصوص شرایط این روزهای آبیپوشان با ما همصحبت شد. این گفتوگو را بخوانید.

*شهرآورد را دیدید؟

بله، خوشحالم که استقلال فوتبال هوشمندانهای ارائه کرد و اجازه نداد پرسپولیس به خواستهاش برسد. انصافاً استقلال در نیمه اول توانست حریف را تحت تأثیر حملات خود قرار دهد و در نیمه دوم هم بازی را مدیریت کند و به خواستهاش برسد.

*برانکو گفته بود برای استقلال و شفر سورپرایز دارد ولی پرسپولیس بازی را باخت!

به نظرم تفکرات برانکو مقابل آنالیز خوب شفر قفل کرده بود. مرد آلمانی استقلال فهمیده بود پرسپولیس چطور حمله میکند و در کجاها آسیبپذیر است. اگر استقلال روی ضدحملات بهتر کار میکرد میتوانست گلهای بیشتری هم به ثمر برساند.

*بهترین بازیکن شهرآورد ۸۶ کدام بازیکن بود؟

فکر میکنم وریا غفوری که هم گل زد و هم در کارهای دفاعی و هجومی عالی بود و حضوری فعال داشت.

*آیا استقلال میتواند حالا که شانسی برای قهرمانی ندارد نایبقهرمان لیگ شود؟

بله، اگرچه ذوبآهن رقیب سرسختی برای استقلال در این راه خواهد بود. استقلال اگر با همین روند کارش را ادامه دهد و ذوبآهن هم مثل بازی قبلی خود مساوی کند میتوان خوشبین بود که نایبقهرمانی به استقلال برسد.

*استقلال در جام حذفی میتواند قهرمان شود؟

قطعاً جام حذفی به استقلال خواهد رسید. من در فینال رقیب خطرناکی برای استقلال نمیبینم و شفر میتواند یک جام برای استقلال بیاورد و کارنامه خوبش را تکمیل کند. برد شهرآورد هم خیلی به دل هواداران استقلال چسبید و حالا نوبت جام حذفی است که قهرمان شویم.

*استقلال فردا در لیگ قهرمانان آسیا با رقیبی بازی دارد که فصل گذشته ۶ گل از آن خورده بود. بازی با العین در آسیا چطور خواهد بود؟

نباید شرایط فصل گذشته استقلال را با شرایط فعلی تیم مقایسه کرد. استقلال هرگز دیگر از العین ۶ گل نمیخورد بلکه من معتقدم میتواند العین را اینبار در امارات شکست دهد. فصل گذشته استقلال از لحاظ بازیکن در وضعیت نامناسبی قرار داشت ولی حالا با انگیزه بالا و ترکیب کامل قدم به میدان خواهد گذاشت. العین نباید دلخوش به آن بازی باشد.

*آیا استقلال در آسیا میتواند مقام بیاورد؟

نباید خودمان را گل بزنیم. قهرمان شدن در آسیا مستلزم داشتن امکانات سختافزاری و نرمافزاری زیادی است. من فکر میکنم استقلال از گروه خود بالا برود ولی برای قهرمان شدن من چشمانداز خوبی نمیبینم چون کار خیلی سخت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی