نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ بارها و بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده به خاطر این‌که یک مربی است و نتایج خوبی هم با پرسپولیس کسب کرده پیشنهاد‌های مختلفی از طرف باشگاه‌ها و تیم‌های ملی مختلف به او می‌شود. منتهی این مربی چند هفته قبل قرارداد خود را با پرسپولیس رسما تمدید کرد.

درخواست 3 میلیون دلاری کی روش از ازبک ها

به گزارش خبر ورزشی، در چنین شرایطی تازهترین خبر درباره پیشنهادات برانکو مربوط به تمایل فدراسیون ازبکستان برای عقد قرارداد با او برای هدایت تیمملی این کشور است که دیروز نگرانیهای زیادی برای هواداران پرسپولیس ایجاد کرد.

درخواست ٣میلیون دلاری کیروش از  ازبکها

قبل از انتشار این خبر در رسانهها، اخبار دیگری منتشر شده بود مبنی بر اینکه فدراسیون ازبسکتان با کارلوس کیروش سرمربی تیمملی برای بعد از جامجهانی به توافق نهایی رسیده و از آنجایی که این مربی پیگیر آمادهسازی ایران برای حضوردر جامجهانی است خبر رسمی این توافق بعد از جامجهانی اعلام خواهد شد. با این حال به نظر میرسد پیشنهاد مالی سنگین کیروش باعث شده ازبکها نسبت به این تصمیم خود عقبنشینی داشته باشند چرا که شنیده میشود کیروش رقمی حدود ٣میلیون دلار برای قبول هدایت تیمملی ازبکستان پیشنهاد داده است.

برانکو حاضر به مذاکره نشده است

پیشنهاد سنگین کیروش و عقبنشینی ازبکستانیها باعث میشود آنها مذاکره با مربیان دیگر را در دستور کار خود قرار بدهند و جالب اینجاست که نفر بعدی مدنظر آنها کسی نیست جز برانکو ایوانکوویچ کروات که عملکرد خیرهکنندهای در پرسپولیس داشته است و کارنامه خوب او در مربیگری باعث شده مورد توجه این کشور قرار بگیرد. در این رابطه گفته میشود که حتی ارتباطهایی هم با برانکو برقرار شده اما این مربی پاسخی به پیشنهاد مطرح شده نداده و اعلام کرده به دلیل حضور در کوران بازیهای آسیایی و لیگ برتر همه تمرکز خود را روی بازیهای آینده پرسپولیس و موفقیت با این تیم گذاشته است. جالب اینجاست که حتی شایعاتی درباره تمایل فدراسیون فوتبال کرهجنوبی برای عقد قرارداد با برانکو هم شنیده شده است.

آسیاییها به دنبال مربیان خارجی شاغل در ایران

مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران البته مورد توجه تیمهای دیگر هم قرار گرفتهاند. بهطور مثال همین چند روز قبل اخباری درباره پیشنهاد باشگاه الهلال به شفر سرمربی استقلال برای قبول هدایت این تیم رسانهای شد. دو تیم از باشگاههای امارات هم به برانکو پیشنهاد کار دادهاند و گفته میشود سرمربی کنونی پرسپولیس دو پیشنهاد از تیمهای مطرح عربستانی به دستش رسیده است. کارلوس کیروش هم البته در ماههای اخیر بارها وبارها از تیمهای باشگاهی و ملی در آسیا پیشنهاد دریافت کرده که به کرهجنوبی، استرالیا و عربستان میتوان اشاره کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی