نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز، یکشنبه است و ما در روزهای ابتدایی یکی از هفته های مهم برای تعین سرنوشت فصل آینده پرسپولیس.

سوژه روز| هفته بزرگ سرخ ها آغاز شد

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکویچ از روز جمعه، بازیکنانش را به اردوی امارات برده تا برای بازی برگشت مقابل الوصل امارات آماده شوند. این آخرین اردوی سرخپوشان در سال 1396 خواهد بود. پس از این بازی، پرسپولیسی ها در اختیار خود هستند اما باید روز پنجشنبه و جمعه دو جلسه تمرینی دیگر را زیر نظر کریم باقری در تهران داشته باشند و سپس به تعطیلات نوروزی می روند.
با این حال، در این هفته هواداران منتظرند تا اتفاقات بزرگی رخ بدهد. شاید بهترین اتفاق ممکن، پیروزی برابر الوصل در بازی برگشت باشد و همچنین تساوی نسف قارشی و السد در قطر اما از آن مهم تر، بحث تعیین تکلیف بازیکنان برای فصل آینده است. همان طور که حیمدرضا گرشاسبی بارها در گفت و گو با روزنامه خبرورزشی اعلام کرده بود، به توافقات خوبی با بازیکنان رسیده و قرار است در آخرین هفته اسفند ماه، یعنی همین هفته ای که از دیروز شروع شده، روند تمدیدقراردادها ادامه می یابد.
برانکو امیدوار است از جمع بازیکنانی که قراردادشان به اتمام می رسد، همگی شان در پرسپولیس بمانند و گرشاسبی نیز این هفته را با این امیدواری آغاز کرده که بدون هیچ حاشیه و حرف و حدیثی بتواند بازیکنان را راضی به تمدیدقرارداد کند. طبق آمارهایی که وجود دارد، در پایان فصل که مصادف با اردیبهشت ماه سال آینده است، قرارداد 12 بازیکن پرسپولیس به اتمام می رسد و باشگاه باید هر چه زودتر فکری به حال این قضیه کند وگرنه اسکلت اصلی و بازیکنان ذخیره اش را از دست می دهد.
تنها بازیکنی که تا امروز، اقدام به تمدیدقرارداد کرده، شجاع خلیل زاده است اما سایر بازیکنان برای تمدیدقرارداد، فقط قول و قرارهایی گذاشته اند و هنوز وارد کارزار نشده اند. آنها در انتظار به وجود آمدن زمینه های این کار، تسویه حساب از گذشته، بخشش جریمه هایی که مدیران فصل قبل برای شان در نظر گرفته بودند و دریافت پیش پرداخت یا دریافت امتیازاتی در قالب آپشن های طلایی برای فصل آینده هستند.
طبق ادعای گرشاسبی، در این هفته باید اتفاقات زیادی رخ بدهد هرچند از داخل تیم، خبرهای دیگری به گوش می رسد؛ اینکه همه چیز به سال آینده کشیده خواهد شد تا بازیکنان ببینند چه انتخابی برای شان بهتر است؛ ماندن در تیم یا رفتن به تیم های دیگر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی