۰
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید نورافکن که در بازگشت از مصدومیت دوباره به ترکیب فیکس تیم استقلال برگشته، حالا رسماً به عنوان دفاع چپ اصلی تیم استقلال تبدیل شده است.

نورافکن: نگذاشتند از العین انتقام بگیریم

به گزارش خبر ورزشی، امید نورافکن در دیدار رفت العین - استقلال 90 دقیقه برای تیمش توپ زد، از اتفاقات درون و بیرون زمین آن دیدار حرف زد و گفت که چه تصمیماتی برای بازی برگشت همراه با دیگر همتیمیهایش دارند.

*بازی چطور بود؟

همه دیدند تیم استقلال با چه شرایطی روبهروی العین بازی کرد. ما در زمین حریف به مراتب بهتر بودیم؛ چه در دفاع چه در فاز حمله. فقط اگر مشکلات داوری نبود ما حتماً آن بازی را میبردیم.

* انگیزه خوبی داشتید؟

ما رفته بودیم تا انتقام شکست سنگین آخرمان برابر این تیم در امارات را بگیریم که نشد. یعنی نگذاشتند وگرنه ما این کار را میکردیم. البته دیدم برخی کارشناسان ما را برنده دیدار نامیده بودند ولی به هر حال آنچه در نهایت میماند نتیجه روی تابلو است که مساوی بود.

* خودت هم خیلی تلاش کردی؟

من یکی، دو موقعیت هم داشتم ولی از دست رفت. یک شوت هم زدم که توپ روی پایم ننشست. خیلی دوست داشتم به العین گل بزنم. متأسفانه بخت با من یار نبود.

* کمتر جلو میرفتی؟

نباید جلو میرفتم. جلوی من داریوش شجاعیان بود که باید توپ را میگرفتم و به او میدادم.

* وقتی داور به ضررتان خطا میگرفت چه حالی میشدید؟

من که به اندازه بازیکنان باتجربه تیم، فوتبال بازی نکردهام ولی این تنها بازی عمرم تا اینجا بود که حسابی در آن حرص خوردم.

* اما کسی با داور درگیر نشد. یعنی اعتراضهایتان عادی و مانند بازیهای معمولی بود؟

این را از شفر داریم. اگر شفر نبود تیم به هم میریخت. او از بیرون به بچهها گفت که اوضاع از چه قرار است و به کاپیتان تیم توصیه میکرد که کسی از کوره در نرود چون ممکن بود ما را اخراج کند.

* برای بازی برگشت هم همان اندازه انگیزه دارید؟

دقیقاً! اتفاقاً شاید الان بیشتر هم انگیزه داریم چون اتفاقات بازی رفت هم بر مسائل قبلی اضافه شده است. خداوکیلی ما در امارات میتوانستیم بازی را ببریم. حسینی آن پنالتی را به آن زیبایی گرفت ولی داور دوباره پنالتی بیدلیل اعلام کرد. خیلی تلخ بود. هر زمان یاد بازی میافتم ناراحت میشوم.

* از هواداران تیمتان چه توقعی داری؟

هیچ توقعی ندارم. آنها باهوش هستند و هر بار استقلال به حمایتشان نیاز داشته ما را تنها گذاشتهاند. بازی پارسالمان مقابل السد را یادم نمیرود. 120 دقیقه تیم را تشویق کردند. بالا و پایین استادیوم پر بود از طرفداران. فردا شب هم منتظر دیدنشان هستیم.

* گفته شده AFC میخواهد از تماشاگران استقلال آتو بگیرد تا تیم را از میزبانی محروم کند؟

هواداران استقلال میدانند با فریادهایشان میتوانند به خوبی از تیم حمایت کنند. انشاءا... انتقام هر دو دیدار گذشته را از العین میگیریم و اتفاقات بازی رفت را تلافی میکنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی