نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس گفت: به نظر برانکو راحت می‌شود السد را برد.

رسن: هم الوصل را می‌بریم، هم نسف و هم السد را!

به گزارش خبر ورزشی، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس شناخت کاملی از تیمهای حوزه خلیج فارس دارد. بشار با امیدواری خاصی از نتیجهگیری مقابل الوصل حتی در خانهاش حرف میزند.

* قادر هستید مانند دیدار دور رفت الوصل را در زمین خودش هم شکست دهید؟

بله، الوصلیها تنها نقطه امیدشان بازی با ماست که پیروز شوند و به صعود امیدوار بمانند اما برانکو با برنامه و استراتژیای که دارد و ما هم براساس آن تمرین کردیم، این اجازه را به حریف اماراتی نمیدهد. ما حتماً با 3 امتیاز برمیگردیم.

* شرایط گروهتان با سه تیم 6 امتیازی پیچیده شده. این موضوع نگرانت نمیکند؟!

نه، برانکو برای هر بازی استراتژی خاصی دارد. ما حتماً به عنوان تیم اول صعود خواهیم کرد تا به یک تیم راحتتر در مرحله بعد بخوریم و کار آسانتری داشته باشیم.

* الوصل در دیدار برگشت با ترکیب کامل منتظر شماست.

همه تیمهایی که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر میشوند تیمهای خوبی هستند. الوصل هم چه با مهرههای اصلیاش بازی کند و چه با ذخیرههایش، تیم مطرحی است. دقیقاً مانند پرسپولیس که هم داخل زمین بازیکنان خوبی دارد و هم روی نیمکت ما نگران نیستیم و کاملاً آمادهایم.

* داور هموطنت بود.

داور عراقی همشهری من بود! او از بهترین داوران آسیا محسوب میشود و در چند سال اخیر بهترین قضاوتها را داشته است. البته من حرف خاصی با ایشان نداشتم و فقط در حد سلام و علیک و خوش و بش دوستانه با یکدیگر حرف زدیم!

* بعد از الوصل باید در خانه نسفقرشی در ازبکستان به مصاف این تیم بروید.

تیم ازبکستانی در خانه خیلی خوب است اما انشاءا... با پیروزی که مقابل الوصل کسب خواهیم کرد با روحیه بالا حتماً از سد نسف هم میگذریم چون پرسپولیس به لحاظ بضاعت فنی از تمام تیمهای همگروهش بهتر است.

* و بازی آخر برابر السد...

به نظر برانکو و با تغییر استراتژی راحت میشود تیم السد را هم شکست داد. ضمن آن که ما در این بازی از حمایت صدهزار تماشاگر بهرهمند هستیم.

* و شروع دوباره لیگ در فروردین 97 با بازی برابر سایپا...

سایپا تیم خوبی است و از علی دایی که یکی از شاخصترین مربیان و چهرههای فوتبال آسیاست، بهره میبرد اما ما پرسپولیس هستیم، سایپا را شکست میدهیم و با 3 امتیازش جشن قهرمانی میگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی