۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم استقلال گفت: بازی همیشگی خودمان را انجام ندادیم و مقابل العین خوب نبودیم.

ابراهیمی:مقابل العین خوب نبودیم

به گزارش خبرورزشی،  امید ابراهیمی پس از تساوی یک به یک استقلال برابر العین امارات گفت: امروز نسبت به بازیهای قبل خوب نبودیم. فشردگی تیم حریف باعث شد تا آن شرایط ویژه همیشگی را نداشته باشیم. ما یک گل زدیم و به دنبال این بودیم تا از آن دفاع کنیم اما متاسفانه بر اثر اشتباه، گل تساوی را پذیرا شدیم.

وی تاکید کرد: هر دو تیم با توجه به اینکه شش روز پیش با یکدیگر بازی کرده بودند شناخت خوبی از هم داشتند و به نقاط قوت و ضعف همدیگر کاملا آشنا بودند.

وی در پاسخ به این سئوال که سرمربی العین گفته است ما دوستانی در تهران داشتیم که نقاط ضعف استقلال را به ما گوشزد کرده بودند، افزود: بعید می دانم چنین چیزی صحت داشته باشد و یا اینکه جاسوسی از تیم العین در تمرینات ما حضور داشته است. با توجه به اینکه هر دو از یکدیگر شناخت داشتیم می دانستیم مقابل همدیگر چگونه بازی کنیم.

هافبک استقلال گفت: ما امشب می خواستیم دل هوادارانمان را شاد کنیم اما متاسفانه نتوانستیم این کار را انجام دهیم  و شرمنده هوادارانمان شدیم که از ساعت ها قبل ورزشگاه حضور داشتند و از تیم حمایت کردند اما شاید خستگی هم باعث شد تا نتوانیم آن بازی همیشگی را از خود نشان دهیم.

ابراهیمی در پایان و در پاسخ به این پرسش که با توجه پیروزی الریان برابر الهلال و تساوی شما با العین، گره صعود از گروه کور شده است، گفت: گروه ما از ابتدا هم سخت بود  و همه تیم ها از بزرگان آسیا هستند. بنابراین انتظار می رود که چنین اتفاقی رخ دهد اما ما تلاش می کنیم با پیروزی برابر الریان صعودمان را به دور بعد حتمی کنیم و از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی