نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز روزنامه خبرورزشى به بررسى لو رفتن نتايج GPS بازيكنان استقلال پرداخته و اين سوال را مطرح كرده است، چه كسى آن را به العين لو داده است؟ عده اى انگشت اتهام را به سمت برانكو چرخاندند. اما، اگر برانكو چنين اطلاعاتى داشت، دو هفته پيش مغلوب شفر مى شد؟! دراينباره از افرادى نام برده شده است؛ كه براى اطلاع از آن، امروز همراه روزنامه خبرورزشى باشيد.

جاسوس بازى در استقلال! | ماجراى شماره بازى شفر و العينى ها!

خبرورزشى همچنين از ماجراى درگيرى لفظى دو بازيكن استقلال، در آخر بازى با العين خبرداده است. اينكه منتظرى و حسينى با هم درگيرى لفظى پيداكردند و منجر به وساطت ابراهيمى شد...ادامه اين خبر را در شماره امروز پيگيرى كنيد.
بعد از پايان ديدار آبى پوشان با العين، شفر دقايقى كنار اتوبوس اين تيم به صحبت با مديران اين باشگاه مشغول شد و كار به شماره دادن هم كشيد.اما ماجراى اين رد و بدل كردن شماره چه بود؟ براى اطلاع از جزييات اين خبر، به شماره امروز مراجعه كنيد.
دربازى روزگذشته سرخپوشان با الوصل، بازهم منشا در تركيب اصلى قرار نگرفت و بعد از مصدوميت وحيد اميرى، وارد زمين شد. اما دليل قرارنگرفتن مهاجم نيجريه اى در تركيب اصلى چيست؟ در اينباره چيزهايى شنيديم كه مى توانيد پيگير آن در شماره امروز باشيد.

در شماره امروز همچنين مى خوانيد:
گفتگوى كارلوس كى روش با خبرورزشى
شرط عجيب يك ستاره!
معماى MRI ماشين گلزنى استقلال
ماموريت برانكو به پيروانى!
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی