نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم استقلال در خصوص شایعاتی که پیرامون کمک مربی سابق این تیم به سرمربی العین مطرح شده است توضیحاتی را ارائه کرد.

داورزنی: خادم از لالویچ بخواهد برای میزبانی اهواز تجدید نظر کند

به گزارش خبرورزشی،بعد از پایان دیدار استقلال و العین مامیچ در نشست خبری مدعی شد دوستانی دارد که میتوانند اطلاعات تیمهای ایرانی را به  آنها بدهند چون ارتباطات خوبی با هم دارند.

از روز گذشته در رسانههای مختلف شایعه کمک میکمک در مورت به سرمربی العین مطرح شده البته  این مربی در گفتوگو با خبرنگار اعزامی فارس به امارات این مسائله را رد کرد.

نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص این شایعه اظهار داشت:امروز در فوتبال همه تیمهای رقیبشان را میشناسند. همین ما که میخواستیم با العین بازی کنیم 40 فیلم از آنها در اختیار داشتیم.

وی افزود: آنها هم ما را میشناختند چون چند روز قبل با این تیم بازی کرده بودیم و طبیعی است که آنها تیم را شناخته باشند.مربی حریف میداند کدام بازیکن در کدام منطقه مفید تر است یا مثلا توپگیری می کند. به نظرم مطرح کردن این بحثها درست نیست.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه گفته میشود مکدر مورت اطلاعات بازیکنان را به مربی العین داده است گفت: او چه اطلاعاتی میتواند بدهد؟همانطور که گفتم مربی ما از تیم حریف و آنها هم از استقلال شناخت کافی داشتند و بازی های ما را دیده بودند. به نظرم تا از چیزی مطمئن نشدیم نباید حرفی بزنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی