نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید درخشان می‌گوید: «او مرا یاد جوانی‌های مهدی مهدوی‌کیا می‌اندازد.»خود مهدی مهدوی‌کیا هم اذعان دارد که قرار بود این بازیکن مستعد را به بوند‌س‌لیگا ببرد اما خودش نخواست! فوتبالیستی که در نوجوانی وینگر راست بود و به مرور به دفاع راست منتقل شد و...

بله، صحبت از صادق محرمی است. دفاع راستی که ترکیبی از والنسیا (مدافع راست منچستریونایتد) و کیمیش (دفاع راست بایرنمونیخ) است.

محرمی سرعت ویرانگری دارد و دریبلزنترین بازیکن فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بود. یکی که میتواند مالکیت توپ را از آن تیمش کند و به موقع از حریفان خطا بگیرد.

محرمی در بازی برگشت با الوصل امارات یک نیمه به دفاع پرداخت اما نیمه دوم که مجوز نفوذ گرفت، توانست فوقالعاده ظاهر شود. نکته قابل تأمل در بازی سهشنبه شب پرسپولیس ارسالهای صادق محرمی بود که اصلاح شده به نظر میرسید.

او در دو، سه نوبت سانترهای خوبی انجام داد که با بیدقتی مهاجمان پرسپولیس به هدر رفت. صادق محرمی به خوبی متوجه شده که آمار پاس گلهای مدافعان کناری خوب دنیا بالاست. به طور مثال میتوان به دنی آلوز اشاره کرد که هنوز هم حرکات انفجاری مثالزدنی دارد و به خوبی پاس گل میدهد. او در پاریسنژرمن نیز همچون بارسا پاس گل میدهد و میتواند الگوی خوبی برای صادق محرمی باشد.

جوان اول پرسپولیس برابر الوصل چشمههایی از استعداد بالای خود را به نمایش گذاشت اما باز هم میتواند پیشرفت کند.

به صادق محرمی توصیه میکنیم بازیهای دنی آلوز (پاریسنژرمن)، دنی کارواخال (رئالمادرید) جاشوآ کیمیش (بایرنمونیخ)، کایل واکر (منچسترسیتی) و آنتونی والنسیا (منچستریونایتد) را با دقت نگاه کند. او میتواند دفاع راست آینده تیم ملی باشد. فراموش نکنید وریا غفوری ۳۰ ساله است!

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی