۰
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امير قلعه‌نويي كه از شكست به الوحده ناراحت بود مي‌گفت همه تقصيرها را بر‌ عهده مي‌گيرد و بايد تحقيق كند تا متوجه شود ايراد كار از كجا بوده است. او گفت: «اگر رقباي ما از دو ديدار باقي مانده‌شان حداكثر امتياز را هم بگيرند ما با 4 امتياز به دور بعد راه پيدا مي‌كنيم».

قلعه‌نويی: كی‌روش به فوتبال ايران وزن داد

به گزار خبرورزشی،سرمربي اسبق تيم ملي درباره ديدار با سيرالئون هم حرف زد و گفت: «در دورهاي كه سرمربي تيم ملي بودم براي دو سال بعدمان هم بازي رزرو كرده بوديم ولي الان بايد ديد ما روابطمان با دنيا در چه سطحي است كه توقع داشته باشيم با بهتر از سيرالئون بازي كنيم».

او گفت: «در اينكه مسابقه دادن با سيرالئون كمكي به ما نميكند شكي نيست ولي بايد ديد ما چه اندازه ميتوانيم با اين مشكلات سياسي انتظارات كادر فنيمان را برآورده كنيم. شايد كادر فني روي اجبار اين بازي را انتخاب كرده است».

قلعهنويي درباره تمديد قرارداد كيروش گفت: «در ممالك اروپايي و كشورهاي پيشرفته دنيا بر اساس برنامه حركت ميكنند نه نتيجه. در كتاب خاطرات كارلو آنچلوتي ميخواندم كه به رغم نتيجهگيري در يوونتوس، رئالمادريد و پاريسنژرمن او را اخراج كردهاند ولي كاپلو را با اينكه در تيم ملي انگليس 4 گل خورد بيرون نينداختند. برخي مديران فوتبال، نتيجهگرا نيستند و معتقدند برنامهاي كه طراحي كردهاند بايد به نتيجه برسد».

او از كيروش تشكر كرد و گفت: «كيروش در اين 6، 7 سال براي ايران وزن بينالمللي داشته و بايد از او تقدير كرد. الان به خوبي به بالا و پايين فوتبال ايران آشنا شده و بايد از بودنش استفاده لازم را برد. وقتي برخي افراد براي رسيدن به خواسته ذهنيشان دست به هر كاري ميزنند نميتوان در كار پيشرفت كرد ولي براي پيشرفت بايد از فوتبال لذت برد و در كنارش كار هم كرد». 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی