نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، این تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی عربستان روبه‌رو نشود.

شاهرودی: امیدوارم پرسپولیس با الاهلی روبه‌رو نشود

به گزارش خبر ورزشی، رضا شاهرودی با ابراز خرسندی از برتری پرسپولیس مقابل الوصل امارات در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس شرایط خوبی دارد و پیروزی برابر الوصل هم شانس صعود این تیم را به مرحله بعد بیشتر کرد. امیدوارم شاگردان برانکو در دو بازی بعدی هم نتایج خوبی بگیرند و پرسپولیس با اقتدار صعود کند.
وی در مورد احتمال تقابل پرسپولیس با الاهلی عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: پرسپولیس اگر با نماینده عربستان روبهرو شود بازی در تهران را از دست خواهد داد و امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. پرسپولیس در صورت تقابل با الغرافه، الجزیره یا تراکتورسازی میتواند در ورزشگاه آزادی بازی کند و از حمایت هوادارانش بهره ببرد. به اعتقاد من اگر با هر یک از این سه تیم روبهرو شود میتواند به مرحله بعدی صعود کند.
مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نیمکتنشینی محسن مسلمان و اینکه شاید پرسپولیس این بازیکن را در پایان فصل از دست بدهد، گفت: مسلمان بازیکن خوبی است که بارها تأثیر مثبت خودش را نشان داده است، ولی ما سرمربی نیستیم که بدانیم شرایط بازیکن در تمرینات چطور است. برانکو هم اول شخصیت خودش را در نظر میگیرد و نمیخواهد پرسپولیس نتیجه نگیرد. مسلمان بازیکن خوبی است، ولی این برانکو است که حرف اول و آخر را میزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی