نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت:شرایط خوب است وهمه بازیکنان آماده اند و من هم تلاش می‌کنم به تیم ملی کمک کنم.

رضایی: در همه پست ها رقابت زیاد است

به گزارش خبر ورزشی، کاوه رضایی در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت:  شرایط خوب است وهمه بازیکنان آماده اند و من هم تلاش میکنم به تیم ملی کمک کنم.
مهاجم تیم ملی فوتبال در مورد اینکه بازی با سیرالئون لغو شده و آیا این بازی به تیم ملی کمک میکرد یا نه، گفت: این سؤالی نیست که من بخواهم به آن جواب بدهم زیرا در حیطه اختیارات من نیست هر بازی به تیم ملی کمک می کند و بازیکنان باتجربهتر میشوند.
وی در مورد اینکه شرایطش در تیم باشگاهیاش در خارج از ایران و اینکه بعد از جام جهانی به تیمی بزرگتر برود، گفت: من اول تلاش میکنم به تیمم کمک کنم، بازیکنان تیم شارلوا بلژیک هم قسم شدهاند تا جواز حضور در لیگ اروپا را به دست بیاوریم این مسأله برای تیم و بازیکنان خیلی مهم است.
رضایی در مورد حمایت مسئولان از تیم ملی گفت: حمایتها نسبت به گذشته خیلی خوب شده است امیدوارم این حمایتها ادامه پیدا کند تا تیم ملی برای اولین بار بتواند در جام جهانی از گروهش صعود کند.
رضایی در مورد اینکه در خط حمله رقبای سرسختی مثل سردار آزمون دارد، گفت: در هر پستی این شرایط است، این فقط مختص پست من نیست، در هر پستی رقابت بسیار نزدیک است.
کاوه رضایی در مورد فرا رسیدن عید نوروز اظهار داشت: عید را به همه ایرانیان در سراسر جهان تبریک میگویم و پارسال سال خوبی برای ایرانیان نبود امیدوارم یکسری دغدغهها را دیگر نداشته باشند و سال خوبی را پیشرو داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی