نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته بيست ‌و ‌هفتم ليگ برتر، جمعه 17 فروردين 97، ساعت 19:00، ورزشگاه تختي جم، داور: كوپال ناظمي و كمك‌ها: عليرضا ايلدروم و محمد عطايي

پارس جنوبی جم- فولاد خوزستان/ جدال 6 امتيازی!

به گزارش خبرورزشی،دو تيم همسايه در جدول ردهبندي كه هنوز به كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا اميدوار هستند در شرايطي روبهروي هم قرار ميگيرند كه اين اواخر كاملاً سينوسي نتيجه گرفتهاند و بالا و پايين زيادي در جدول داشتهاند!

پارس جنوبي كه نيمفصل اول مدعي اصلي قهرماني بود و حتي هفتههاي متمادي صدر جدول را در اختيار داشت پس از يك افت وحشتناك نتوانست آنطور كه بايد و شايد خود را جمع كند به طوري كه تا رده هفتم سقوط كرد و در سوي ديگر فولاد هم نتوانست سكوي دومياش را حفظ كند و با حضور در رده ششم در انديشه جايگاههاي بالاتر است.

اين بازي در واقع براي هر دو تيم ارزشي معادل 6 امتياز دارد زيرا ميتواند جاده حضور در ليگ قهرمانان را براي تيم برنده هموار كند.

مهدي تارتار و سيروس پورموسوي بعد از بازي رفت مصاحبههايي عليه هم انجام دادند كه كار را به كميته اخلاق كشاند و همين عامل نيز بر حساسيتهاي بازي فرداشب ميافزايد.

هر دو مربي علاقه زيادي به ارائه بازي تهاجمي دارند و همين عامل سبب ميشود دستيابي به گل براي پارس جنوبي و فولاد سخت نباشد بهخصوص اينكه خط دفاعي دو تيم هم از صلابت لازم برخوردار نيست و اين ميتواند كمكحال مهاجمان براي دستيابي به قفل دروازهها باشد.

چهرههاي برتر

رحيم زهيوي كه هفته قبل گل پيروزيبخش و 3 امتيازي فولاد را به ثمر رساند در بازي با پارس جنوبي هم اميد اول پورموسوي و تيمش است. او كه فصل پر از مصدوميتي را پشت سر گذاشت اميدوار است در هفتههاي پاياني كمكحال و عصاي دست تيمش باشد و نقش مؤثري در موفقيت قرمزپوشان اهوازي ايفا كند.

در پارس جنوبي هم اميد سينك مهرهاي كليدي است كه البته هفته قبل نتوانست مانع شكست تيمش شود اما اميد دارد در جم، پارسيها را به سوي كسب يك پيروزي باارزش رهنمون سازد و شانس تيمش براي آسيايي شدن را افزايش دهد. سينك كه تكنيك بالايي هم دارد، ميتواند خطري جدي مقابل دروازه فولاد باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی