۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره یوونتوس پس از بازی این تیم با رئال گفت:داور بازی می توانست بوفون را تنها توبیخ کند تا آرام تر شود.

دل پیرو: عظمت بوفون بالاتر از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا است

به گزارش خبرورزشی،در ادامه دور برگشت پیکارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان یوونتوس بود و این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود یوونتوس به پایان رسید اما در نهایت این رئال بود که در مجموع با نتیجه 4 بر 3 راهی مرحله بعد شد.

این دیدار جنجالی و پرحاشیه در نهایت با اخراج جان لوئیجی بوفون، دروازه بان و کاپیتان یوونتوس به خاطر پنالتی مشکوک داور به نفع رئال به پایان رسید.

آلکس دل پیرو یکی از اسطوره های یوونتوس پس از این بازی در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: کلمات توانایی وصف این بازی را ندارند. یووه ۳۰ ثانیه زمان داشت که به هدفش برسد و رئال را شکست دهند و صفحه ای از تاریخ را بنویسند اما پایان بازی من را از سخن گفتن ناتوان گذاشت.

وی در ادامه درباره پنالتی ای که داور برای رئال گرفت و یوونتوسی ها به آن اعتراض کردند، گفت: گاهی موقعه ها این نوع صحنه ها را پنالتی نمی گیرند و در برخی مواقع بالعکس. صحنه پنالتی بح برانگیر و جنجالی بود. همه در چنین صحنه هایی عصبانی می شوند.

اسطوره بیانکونری در پایان درباره اخراج بوفون گفت: داور بازی می توانست او را تنها توبیخ کند تا آرام تر شود. مخصوصا جی جی که سابقه ای در اعتراض شدید به داور ندارد. ولی این را باید بگویم که بوفون از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بزرگتر و عظیم تر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی