نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد انصاری مدافع 26 ساله پرسپولیس یکی از بازیکنان کلیدی این تیم محسوب می‌شود. او تیرماه سال 1394 به عنوان بازیکن آزمایشی در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و پس از یک هفته تمرین توانست نظر مساعد برانکو را برای عقد قرارداد جلب کند.

پنجره نقل و انتقالات باز شود می‌روم!

به گزارش خبر ورزشی، انصاری 29 تیرماه سال 1394 قراردادی 2 ساله با پرسپولیس به امضا رساند که تا پایان فصل جاری اعتبار دارد. او یکی از بااخلاقترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب میشود که توانایی بازی در دو پست دفاع وسط و دفاع چپ را توأمان داراست. یک مدافع باهوش و تکنیکی که خیلی از مربیان آرزوی داشتن او را دارند اما همانطور که نوشتیم ویژگی بارز محمد انصاری اخلاق نیکوی او است. در همین راستا شنیدیم محمد انصاری برای تمدید قرارداد با پرسپولیس شرط جالب و در عین حال تأملبرانگیزی گذاشته و به مسئولان باشگاه گفته است: «اگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته بماند در این تیم میمانم. در صورتی هم که پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس باز شود به یکی از پیشنهادات خارجی خود پاسخ مثبت میدهم و میروم!»

محمد انصاری سال گذشته هم از لیگ چین پیشنهاد داشت اما به خاطر نیاز پرسپولیس و برانکو در این تیم ماند. شنیدیم در حال حاضر پیشنهاداتی از لیگ پرتغال، بلژیک، چین و قطر به محمد انصاری رسیده است که در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس او این تیم را  ترک میکند چون باشگاه میتواند به جای این مدافع چپپا بازیکن جدید بخرد. بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس هم میتواند محمد انصاری خوشاخلاق را معرفتی در این تیم نگه دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی