نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال امید گفت: کرانچار رزومه مناسبی دارد، الان در تیم ملی کی‌روش حضور دارد و تا حالا این اتفاق نیفتاده که ما در این سطح هم برای تیم ملی برزرگسالان و هم تیم امید مربی خوب داشته باشیم.

ظرف امروز و فردا کرانچار وارد ایران می‌شود

به گزارش خبرورزشی ، حمید استیلی در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: امروز آقای کرانچار به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد. جلسات زیادی  با کمیته فنی برگزار کردیم و حتی جمعه آخرین جلسهمان بود و به این توافق رسیدیم که آقای کرانچار به عنوان سرمربی تیم امید تا سال 2020 باشند.

وی در پاسخ به این سوال که  پروسه انتخاب سرمربی تیم امید خیلی طول نکشید گفت: کاری نمیتوانستیم بکنیم، اگر زودتر هم انتخاب میکردیم نمیتوانستیم بازیکنان را بیاوریم و آنها در اختیار باشگاهها بودند و ما سعی میکنیم با تیم ملی بزرگسالان اردوهایمان را مقطعی برگزار کنیم و یک تیم خیلی خوب برای مسابقات جاکارتا انتخاب کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید در پاسخ به این سوال که آیا کرانچار برای تیم امید برنامهای ارائه کرده، تصریح کرد: آقای کرانچار ظرف فردا و پس فردا به ایران میآیند و بعد از آن برنامهشان را ارائه میدهند.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل انتخاب کرانچار بین گزینههای ایرانی چه بود، گفت: آقای کرانچار یک رزومه بالا دارد، الان در تیم ملی آقای کیروش حضور دارند و تا حالا این اتفاق نیفتاده که ما در این سطح هم برای تیم ملی برزرگسالان و هم تیم امید مربی خوب داشته باشیم و یک اتفاق خیلی خوب است، همه باید دست به دست هم دهیم تا به هدفمان که المپیک هست به نتیجه برسیم.

استیلی در خصوص زمان شروع اردوهای تیم امید و انتخاب کادرفنی تیم امید عنوان کرد: این مساله را باید کرانچار بیاید و بعد از آن تصمیمگیری شود، چون ایشان به عنوان سرمربی تیم ملی امید هستند و باید نظر بدهند، قطعا شاید ایشان یک یا دو دستیار با خودشان بیاورند ولی بقیه دستیاران ایرانی هستند تا بتوانند از تجربیات آقای کرانچار استفاده کنند. ما انشالله از 25 اردیبهشت اردوهایمان آغاز خواهد شد و فعلا تا انتخاب نهایی بازیکنانمان اردوهای داخلی داریم، چند بازی تدارکاتی هم مدنظرمان هست که با هماهنگی آقای کرانچار برگزار خواهد شد. 

وی در خصوص این مساله که آقای کرانچار در فصل گذشته با سپاهان موفق نبودند، گفت: آقای کرانچار مربی بزرگی است و یک  رزومه خیلی بالایی دارد، شخصیت خوبی دارند و قطعا هر مربی خصوصیات خوب و بد دارد، ایشان خصوصیات مثبت بسیاری دارند و انشاالله نقاط ضعف ایشان را به نقطه مثبت تبدیل میکنیم و انشالله مدیران و مربیان باشگاهها کمک کنند تا بازیکنان بتوانند برای تیم امید مفید باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی